Baggybag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
FjolleTrold skriver:

Så har jeg baggybag'en klar. Ved nogle går og venter på den.

Og hvad er så en baggybag? Det er er lille taske jeg har designet og kreeret, hvori der kan være 3 bleer, vådservietter, zinksalve, stofble og et lille tisseunderlag.
Altså en taske du kan have i din store pusletaske/ dametaske, og hvor du så har det mest nødvendige når du skal pusle. Du slipper for at stå og rode rundt efter de ting du skal bruge. Den er lukket med velcro, så den er let at åbne, når man kun har en halv arm fri.

Jeg har oprettet en annonce, hvor du kan se mere - https://www.baby.dk/debat/124539pi1/babyudstyr/baggybag.aspx

Du kan også se mere om den på min blog: fjolletrold.blogspot.com

Psst - ja, jeg laver stadig puder....

Synes de virker rigtig praktiske. Hvad er målene - skal lige vide om den ville kunne være i min pusletaske? Har nemlig en utraditionel en af slagsen.

Nu så jeg godt, at du i hvert fald pt. ikke laver på bestilling, men hvis du en dag skulle falde over noget hvidt stof med blåt mønster (tænker lidt a la Katvigs sengetøj i hvidt med blå æbler - ikke lige magen til, men i den stil), kunne jeg godt være meget interesseret.

Og kan der evt. være mulighed for at sætte skulderrem i? Nu er min mindste snart så stor, så det vil være fint kun lige at have et par bleer, poser og klude med, istedet for det store monstrum, når vi skal ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

FjolleTrold

Vivian87 skriver:

Jeg ku godt tænke mig en af de lyserøde stribede med dyr på

Den er din - er du interesseret i at få et lille tisseunderlag (frotté med gummibelægning - kan vaskes) med? Du er nemlig blandt de første 5 der køber. Og til dem giver jeg et lille tisseunderlag med. Sender dig en PM så vi kan udveksle oplysninger

Anmeld

30. juli 2011

FjolleTrold

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ej hvor er de skønne! 

Tusind tak

Anmeld

30. juli 2011

FjolleTrold

cmks2007 skriver:

Synes de virker rigtig praktiske. Hvad er målene - skal lige vide om den ville kunne være i min pusletaske? Har nemlig en utraditionel en af slagsen.

Nu så jeg godt, at du i hvert fald pt. ikke laver på bestilling, men hvis du en dag skulle falde over noget hvidt stof med blåt mønster (tænker lidt a la Katvigs sengetøj i hvidt med blå æbler - ikke lige magen til, men i den stil), kunne jeg godt være meget interesseret.

Og kan der evt. være mulighed for at sætte skulderrem i? Nu er min mindste snart så stor, så det vil være fint kun lige at have et par bleer, poser og klude med, istedet for det store monstrum, når vi skal ud

Tusind tak

Først målene: ca. 30 cm lang, 20 cm høj, 10 cm bred.

Dernæst: Jeg har hvid med blå elefanter og hvid med blå hvaler, men er ikke helt sikker på at der er nok. Men skal se efter senere i weekenden.

Til sidst: Jeg har valgt ikke at sætte skulderem i, både for at holde prisen lidt nede og fordi den er tænkt til at have i pusletasken, under barnevognen eller i sin egen taske. Men jeg skal have det i baghovedet næste gang jeg kreerer

Go' weekend

Anmeld

30. juli 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
FjolleTrold skriver:

Tusind tak

Først målene: ca. 30 cm lang, 20 cm høj, 10 cm bred.

Dernæst: Jeg har hvid med blå elefanter og hvid med blå hvaler, men er ikke helt sikker på at der er nok. Men skal se efter senere i weekenden.

Til sidst: Jeg har valgt ikke at sætte skulderem i, både for at holde prisen lidt nede og fordi den er tænkt til at have i pusletasken, under barnevognen eller i sin egen taske. Men jeg skal have det i baghovedet næste gang jeg kreerer

Go' weekend

Hvis du har hvid med blå hvaler eller elefanter (gerne elefanter) kunne jeg godt være rigtig interesseret - hvilken blå er elefanterne/hvalerne i? Og måske jeg så kunne købe en strimmel stof af det tasken laves i, så jeg selv kan fikse en skulderrem?

Jeg synes nemlig det er træls, når vi bare skal en smuttur i byen, at man skal have en stor taske med, men samtidig er det stadig nødvendigt at have en ekstra ble/klude med. Men uden skulderrem, er den ikke så praktisk at bruge på den måde

Anmeld

31. juli 2011

FjolleTrold

cmks2007 skriver:

Hvis du har hvid med blå hvaler eller elefanter (gerne elefanter) kunne jeg godt være rigtig interesseret - hvilken blå er elefanterne/hvalerne i? Og måske jeg så kunne købe en strimmel stof af det tasken laves i, så jeg selv kan fikse en skulderrem?

Jeg synes nemlig det er træls, når vi bare skal en smuttur i byen, at man skal have en stor taske med, men samtidig er det stadig nødvendigt at have en ekstra ble/klude med. Men uden skulderrem, er den ikke så praktisk at bruge på den måde

Der er jo næsten for varmt til at være ude, så jeg var lige inde i gemmeren og finde stof. Jeg har så jeg kan lave 1 i hvid med blå hvaler - og evt. en skulderrem. Jeg sender dig lige en PM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.