Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
FjolleTrold skriver:
Så har jeg baggybag'en klar
. Ved nogle går og venter på den. 
Og hvad er så en baggybag? Det er er lille taske jeg har designet og kreeret, hvori der kan være 3 bleer, vådservietter, zinksalve, stofble og et lille tisseunderlag.
Altså en taske du kan have i din store pusletaske/ dametaske, og hvor du så har det mest nødvendige når du skal pusle. Du slipper for at stå og rode rundt efter de ting du skal bruge. Den er lukket med velcro, så den er let at åbne, når man kun har en halv arm fri
.
Jeg har oprettet en annonce, hvor du kan se mere - https://www.baby.dk/debat/124539pi1/babyudstyr/baggybag.aspx
Du kan også se mere om den på min blog: fjolletrold.blogspot.com
Psst - ja, jeg laver stadig puder....
Synes de virker rigtig praktiske. Hvad er målene - skal lige vide om den ville kunne være i min pusletaske? Har nemlig en utraditionel en af slagsen.
Nu så jeg godt, at du i hvert fald pt. ikke laver på bestilling, men hvis du en dag skulle falde over noget hvidt stof med blåt mønster (tænker lidt a la Katvigs sengetøj i hvidt med blå æbler - ikke lige magen til, men i den stil), kunne jeg godt være meget interesseret.
Og kan der evt. være mulighed for at sætte skulderrem i? Nu er min mindste snart så stor, så det vil være fint kun lige at have et par bleer, poser og klude med, istedet for det store monstrum, når vi skal ud
Anmeld