Baggybag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.413 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

FjolleTrold

Så har jeg baggybag'en klar. Ved nogle går og venter på den.

Og hvad er så en baggybag? Det er er lille taske jeg har designet og kreeret, hvori der kan være 3 bleer, vådservietter, zinksalve, stofble og et lille tisseunderlag.
Altså en taske du kan have i din store pusletaske/ dametaske, og hvor du så har det mest nødvendige når du skal pusle. Du slipper for at stå og rode rundt efter de ting du skal bruge. Den er lukket med velcro, så den er let at åbne, når man kun har en halv arm fri.

Jeg har oprettet en annonce, hvor du kan se mere - https://www.baby.dk/debat/124539pi1/babyudstyr/baggybag.aspx

Du kan også se mere om den på min blog: fjolletrold.blogspot.com

Psst - ja, jeg laver stadig puder....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2011

lion

Hvor er de fine

Anmeld

29. juli 2011

Lullaby

Hmm sådan en vil jeg tænke på når jeg engang får en bebs i mavsen igen. (Krydser fingre for, at der kun går en 8 mdrs tid)

Anmeld

29. juli 2011

FjolleTrold

lion skriver:

Hvor er de fine

Tak - jeg er faktisk også meget godt tilfreds. De har været længe undervejs og jeg har lavet om og lavet om til den havde den rigtige størrelse

Anmeld

29. juli 2011

lion

FjolleTrold skriver:

Tak - jeg er faktisk også meget godt tilfreds. De har været længe undervejs og jeg har lavet om og lavet om til den havde den rigtige størrelse

Ja den skal jo ha den helt rette størrelse

Anmeld

29. juli 2011

FjolleTrold

Lullaby skriver:

Hmm sådan en vil jeg tænke på når jeg engang får en bebs i mavsen igen. (Krydser fingre for, at der kun går en 8 mdrs tid)

Du er velkommen til at kontakte mig til den tid . Er sikker på at jeg også producerer dem til den tid

Anmeld

29. juli 2011

FjolleTrold

lion skriver:

Ja den skal jo ha den helt rette størrelse

hi hi - ja vi skal jo ikke have en rodetaske i rodetasken

Anmeld

29. juli 2011

lion

FjolleTrold skriver:

hi hi - ja vi skal jo ikke have en rodetaske i rodetasken

nej det er jo lige det.

Nu er min pusletaske fin og i orden, men det skal den være, når en enkel pusletaske skal ha ting i til 2 børn med 1½ år imellem sig

Anmeld

30. juli 2011

Vivian87

Jeg ku godt tænke mig en af de lyserøde stribede med dyr på

Anmeld

30. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

FjolleTrold skriver:

Så har jeg baggybag'en klar. Ved nogle går og venter på den.

Og hvad er så en baggybag? Det er er lille taske jeg har designet og kreeret, hvori der kan være 3 bleer, vådservietter, zinksalve, stofble og et lille tisseunderlag.
Altså en taske du kan have i din store pusletaske/ dametaske, og hvor du så har det mest nødvendige når du skal pusle. Du slipper for at stå og rode rundt efter de ting du skal bruge. Den er lukket med velcro, så den er let at åbne, når man kun har en halv arm fri.

Jeg har oprettet en annonce, hvor du kan se mere - https://www.baby.dk/debat/124539pi1/babyudstyr/baggybag.aspx

Du kan også se mere om den på min blog: fjolletrold.blogspot.com

Psst - ja, jeg laver stadig puder....

Ej hvor er de skønne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.