Hvor køber i...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.124 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. juli 2011

Kay

Stof???

Ja efter at jeg er blevet ret foraget over priser på puder... har jeg besluttet mig for at kaste mig ud i mit første sy projekt siden 4 klasse...

så ja sypiger... hvor køber i stof??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

oerbaek

stofogstil.dk eller i butikkkerne  

stof 2000 

Anmeld

28. juli 2011

Grynt

Køber primært i stof og stil, stof 2000, og i en lille stof forretning i Åbyhøj, Aarhus. Ellers i outlets, Jysk eller Ikea

Anmeld

28. juli 2011

Mette.

Kay skriver:

Stof???

Ja efter at jeg er blevet ret foraget over priser på puder... har jeg besluttet mig for at kaste mig ud i mit første sy projekt siden 4 klasse...

mailka-rosa.dk - de er så meget fint, men det er også lidt dyrt.

Kig på Amerikanske hjemmesider, de har så meget fint. bl.a. http://www.fortworthfabricstudio.com/cgi-bin/Store/store.cgi > men vær opmærksom på du kan risikere at blive taget i tolden.

Ellers så se om der ikke er lokale stof forretninger, de er ofte en masse fint også. Bor du i nærheden af Århus? Så er der et par stykker her jeg kan anbefale.

Anmeld

28. juli 2011

Kay

Mette. skriver:

mailka-rosa.dk - de er så meget fint, men det er også lidt dyrt.

Kig på Amerikanske hjemmesider, de har så meget fint. bl.a. http://www.fortworthfabricstudio.com/cgi-bin/Store/store.cgi > men vær opmærksom på du kan risikere at blive taget i tolden.

Ellers så se om der ikke er lokale stof forretninger, de er ofte en masse fint også. Bor du i nærheden af Århus? Så er der et par stykker her jeg kan anbefale.

Uhh er ik meget for at handle i udlandet og blive taget i tolden

og er fra kbh... kunne jo egentlig "bare" gå en tur ned af nørrebrogade i morgen...

Anmeld

28. juli 2011

Kay

Kurt skriver:

Køber primært i stof og stil, stof 2000, og i en lille stof forretning i Åbyhøj, Aarhus. Ellers i outlets, Jysk eller Ikea

tak prøver der

Anmeld

28. juli 2011

Kay

Kurt skriver:

hihi... prøver stof og stil

Anmeld

28. juli 2011

Mette.

Kay skriver:

Uhh er ik meget for at handle i udlandet og blive taget i tolden

og er fra kbh... kunne jo egentlig "bare" gå en tur ned af nørrebrogade i morgen...

Der sker ikke noget ved du handler i udlandet, eventuelt prøv england, det er jo EU, og dermed er du 100% sikker på det ikke er told pligtigt.

hvis du bliver taget i tolden fra USA, bliver meter-prisen cirka den samme som stof herhjemme, så det er nu ikke noget farligt eller helt vildt. Jeg har prøvet det et par gange efterhånden. 

Men ja, prøv da at gå en tur ned af strøget, der er uden tvivl nogle fede butikker. 

Anmeld

28. juli 2011

Kay

oki... det der stof er jo en hvidenskab.... hvad for en slags stof er godt at sy puder af??? og hvilken skal jeg gå helt uden om??

Anmeld

28. juli 2011

Giraffen

Kay skriver:

Stof???

Hvor bor du henne - for kender nogen goe steder i Århus men hvis du bor på sjælland er det lidt langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.