Hvordan nedfryser du mos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

AnneBJ

Zafir skriver:

Jeg bruger silikone muffins forme til alt i portions størrelser Det er perfekt til alt fra frugtmos til øllebrød og div...

HVis det skal være frugtmos i mængde: Til at putte en snut i grøden bruger jeg isterning bakker (også silikone)

God ide med muffinsforme - sådan nogle har jeg, så det vil jeg da helt klart huske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

AnneBJ

Maja_4000 skriver:

Hmm .. Vores isterningbakker har det der symbol under med kniv og gaffel 

Vi har også nogle små bøtter , men jeg laver ikke f.eks. kartoffel/gulerods/broccoli-mos .. Jeg laver 3 x mos og fryser enkeltvis så jeg kan mixe med andre ting :b

Så må de gerne bruges! Kan du måske huske hvor du har købt dem?

Anmeld

28. juli 2011

Maja_4000

AnneBJ skriver:

Så må de gerne bruges! Kan du måske huske hvor du har købt dem?

Hvor dejligt

I noget så fancy som Kvickly :b 2 bakker for 25 

Anmeld

28. juli 2011

AnneBJ

Maja_4000 skriver:

Hvor dejligt

I noget så fancy som Kvickly :b 2 bakker for 25 

Argh shitty, hvorfor er der ikke en Kvickly i Kolding?!

Nåh, jeg må se om ikke jeg får anledning til at finde en Kvickly et andet sted! Tak for det

Anmeld

28. juli 2011

Maja_4000

Argh shitty, hvorfor er der ikke en Kvickly i Kolding?!

Nåh, jeg må se om ikke jeg får anledning til at finde en Kvickly et andet sted! Tak for det

Har set samme model i Føtex , men ved ikke om det var sådan en "nu er det varmt = folk vil have isterninger"-vare

Anmeld

28. juli 2011

Zafir

AnneBJ skriver:

God ide med muffinsforme - sådan nogle har jeg, så det vil jeg da helt klart huske!

Når det er frosset, så plopper jeg dem bare ud i en pose Så tør jeg sådan en bandit op. Jeg har også fx hvis der har været aftensmad som hun godt kunne spise, men ikke det hele, så har jeg lavet karftoffel/grønsagsmos også givet hende en brik af det+noget af vores aftensmad
Pisse smart Også når vi er ude, så lige sådan en bandit eller to i en pose eller en bøtte, så er der mam
(i øvrigt syntes jeg de er trælse at bage i, så jeg brugte dem aldrig. - Det gør jeg så nu ) - Så længe det varer, for hun æder jo ALT... hehe.

Anmeld

28. juli 2011

AnneBJ

Zafir skriver:

Når det er frosset, så plopper jeg dem bare ud i en pose Så tør jeg sådan en bandit op. Jeg har også fx hvis der har været aftensmad som hun godt kunne spise, men ikke det hele, så har jeg lavet karftoffel/grønsagsmos også givet hende en brik af det+noget af vores aftensmad
Pisse smart Også når vi er ude, så lige sådan en bandit eller to i en pose eller en bøtte, så er der mam
(i øvrigt syntes jeg de er trælse at bage i, så jeg brugte dem aldrig. - Det gør jeg så nu ) - Så længe det varer, for hun æder jo ALT... hehe.

Jeg synes også det er noget juks at bage i

Anmeld

28. juli 2011

AnneBJ

Maja_4000 skriver:

Har set samme model i Føtex , men ved ikke om det var sådan en "nu er det varmt = folk vil have isterninger"-vare

Fedt - jeg må ned og kigge efter ved lejlighed!

Anmeld

2. august 2011

AnneBJ

For lige at følge op på denne, så har jeg valgt at bestille isterningebakker i 100% naturgummi her:

http://www.hjemogstil.dk/product_info.php?cPath=88&products_id=544&osCsid=1e363ace7ff7a31f91b0138e20da2ebc

Så kan jeg med god samvittighed (formoder jeg!?) nedfryse mos i dem!

Tak for alle Jeres svar!

Anmeld

2. august 2011

marieo

du kunne evt. bruge sådan nogle her :

http://www.trendsales.dk/listings/blingblingbaby-fryser-cubes-til-bla-babymad/19936689?forum=309&road=my_items

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.