Udskiftning af tremmeseng til juniorseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2011

Mussen2

Hasselnødden skriver:

Præcis, samme her. Den seng vi har kigget på og bestemt os for, kan hæves så der kan laves en lille hule underneden. Det hævelses-halløj er bare seperat så skal købes sådan. Årh skråvægge, kæft dem har jeg hadet som pesten hele mit teenageliv... det er jo ikke til at gøre noget med... he he... fik aldrig hængt noget op.. kan jeg huske  og slog hovedet op til flere gange.. så godt det er mens barnet er så lille - I skal bare selv passe på

nemlig, tremmesengen står ved skråvæggen og det er efterhånden pisse hårdt for mig at løfte hende op af sengen. Og det bliver nok ikke nemmere jo mere gravid jeg bliver. Er det den seng fra Ilva i kigger på så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Hasselnødden

Mussen2 skriver:

nemlig, tremmesengen står ved skråvæggen og det er efterhånden pisse hårdt for mig at løfte hende op af sengen. Og det bliver nok ikke nemmere jo mere gravid jeg bliver. Er det den seng fra Ilva i kigger på så?

Nej puh, så er det vist meget godt du er begyndt at samle inspiration for det kunne da tyde på at din første skal i junior inden du når trimesteret.. det kan slet ikke være spor rart med dén belastning af ryggen..

Babyshower.dk regner vi med at købe den fra, men om den er fra Ilva det aner jeg virkelig ikke. Du kan se den på side 2, der er billede af den  syntes den ser helt rigtig ud - sengehest skal man også købe seperat.. og den ligger til 999,-kr. Det er jo nærmest ingenting. Og så køber vi skabet med, HVIS de ligger inde med det næste år når Elias fylder 2 år

Anmeld

5. august 2011

Mussen2

Hasselnødden skriver:

Nej puh, så er det vist meget godt du er begyndt at samle inspiration for det kunne da tyde på at din første skal i junior inden du når trimesteret.. det kan slet ikke være spor rart med dén belastning af ryggen..

Babyshower.dk regner vi med at købe den fra, men om den er fra Ilva det aner jeg virkelig ikke. Du kan se den på side 2, der er billede af den  syntes den ser helt rigtig ud - sengehest skal man også købe seperat.. og den ligger til 999,-kr. Det er jo nærmest ingenting. Og så køber vi skabet med, HVIS de ligger inde med det næste år når Elias fylder 2 år

Det ligner meget den vi kigger på, den må jeg tjekke ud  Må hen og ligeg i ske med mandens, om mener det er tid til at se film sammen

Anmeld

5. august 2011

bagger26

Mads han skiftet som 2,8 årig over til den 1. seng som er en voksen seng, han er kun faldet ud af den 1 gang, men det var fordi han var en klump..  Vi har dog lige sat den til salg og købt seng nr 2, en junior seng, for 2 dage siden til ham. Det var fordi at der altid lå en madras under sengen som var fyldt med puder og bamser, og det rodede bare så meget..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2011

bagger26

Mussen2 skriver:

Jeg har lige kigget tråden igennem, sikke fine senge. Min datter er 2 år og 2 mdr. og sover i tremmeseng jeg tænker derfor hvad gjorde at i tænkte tiden var inde til skift til juniorseng?

Måtte i ikke igennem en putte periode, hvor jeres børn ikke blev i sengen?

Tror de fleste skal igennem en putte periode uanset alder for hvornår de skifter tremmesengen ud. Mads var rigtig dygtig til at ligge sig det første stykke tid, men så kom der en periode hvor vi skulle ind med ham 30 gange, så gik det over igen.. Nu er det lidt forskelligt, nogle aftener ligger han sig, andre gange skal vi ind med ham en million gange..

Anmeld

5. august 2011

Moar'en

Mussen2 skriver:

Ja, det er da det. Har selv såden en foldebar madras klar inde ved min datter, som jeg sover på når hun er syg. Hun kan simpelthen ikke sove i vores seng.....No matter what

Når han er syg kommer han altid ind i vores seng, og han sover fantastisk, men det gør vi ikke han fylder helt vildt

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

Mussen2 skriver:

Det ligner meget den vi kigger på, den må jeg tjekke ud  Må hen og ligeg i ske med mandens, om mener det er tid til at se film sammen

Min snorker fornøjeligt fra tomandssofaen, så bliver nok hængende på internettet, ikke megen ide at få blæst hjernen ud  Hav en rigtig dejlig aften i skeen  

Anmeld

7. august 2011

FrkLarsen

Christina.78 skriver:

Har forelsket mig lidt i denne juniorseng fra Ilva, som en bruger havde til salg herinde for et godt stykke tid siden..den er så fin..den kunne justeres i længden

Den er skide smart den seng 

Vi har den selv stående i skuret til Emilie bliver stor nok til den 

Anmeld

7. august 2011

Hasselnødden

Christina.78 skriver:

Har forelsket mig lidt i denne juniorseng fra Ilva, som en bruger havde til salg herinde for et godt stykke tid siden..den er så fin..den kunne justeres i længden

Den er da bestemt i grunden også værd at kigge på, virkelig smart med længden, hvad lå prisen til - ved du det?

Anmeld

8. august 2011

Christina.78

Hasselnødden skriver:

Den er da bestemt i grunden også værd at kigge på, virkelig smart med længden, hvad lå prisen til - ved du det?

her er annoncen

https://www.baby.dk/debat/63219pi1/moebler/hvid-junior-seng-saelges.aspx

brugeren er bare ikke til at finde desværre..tror nemlig den ikke var solgt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.