Udskiftning af tremmeseng til juniorseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2011

eElak

Baronen var 2 år og 2 måneder. 

jeg har ikke lige selv et billedet - så har hapset det fra firmaets hjemmeside. 

Jeg troede sengehesten var inkl - det var den ikke.. :-(
Så den mangler jeg, og lige nu står sengen omvendt, til jeg får taget mig sammen til at bestille den. ;-)

Det gode er at den kan laves om til højseng, hvis jeg føler for det :-)
(ekstra del som købes) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2011

Hasselnødden

KaLee skriver:

Så den mangler jeg, og lige nu står sengen omvendt, til jeg får taget mig sammen til at bestille den. ;-)

(ekstra del som købes) 

Næeh, dén kan jeg rigtig godt lide. Hvor er den sød og ser passende ud til en lille person

Hvor har du købt den?

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

KaLee skriver:

(ekstra del som købes) 

Næeh, dén kan jeg rigtig godt lide. Hvor er den sød og ser passende ud til en lille person

Hvor har du købt den?

Anmeld

3. august 2011

eElak

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Hvor har du købt den?

Jeg har købt den her:

www.babyshower.dk 

Anmeld

3. august 2011

Mussen2

Jeg har lige kigget tråden igennem, sikke fine senge. Min datter er 2 år og 2 mdr. og sover i tremmeseng jeg tænker derfor hvad gjorde at i tænkte tiden var inde til skift til juniorseng?

Måtte i ikke igennem en putte periode, hvor jeres børn ikke blev i sengen?

Anmeld

3. august 2011

Hasselnødden

KaLee skriver:

Jeg har købt den her:

www.babyshower.dk 

Mange tak, nu har vi været inde at kigge (har faktisk købt fra firmaet tidl.) og besluttet at hvis den og skabet er der til næste år, så køber vi det

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

Op op!

Anmeld

5. august 2011

Mussen2

Hasselnødden skriver:

Op op!

Er med på en kigger

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

Mussen2 skriver:

Er med på en kigger

Det tænkte jeg nok, så lige dit indlæg  Oplysninger er altid rare at få ved hånden..

Anmeld

5. august 2011

Hasselnødden

Mussen2 skriver:

Jeg har lige kigget tråden igennem, sikke fine senge. Min datter er 2 år og 2 mdr. og sover i tremmeseng jeg tænker derfor hvad gjorde at i tænkte tiden var inde til skift til juniorseng?

Måtte i ikke igennem en putte periode, hvor jeres børn ikke blev i sengen?

Undrer mig over hvorfor du ikke har fået svar endnu på det spg. - Det vil jeg også rigtig gerne vide... vi overvejer kun fordi at vi så gerne vil lave Elias' værelse om til en lille drengs værelse (tumling) istedet for baby  Ud med puslebordet og ud med mit store store skab og gøre det til et lille eventyr med figurer, sangtekster, stjerner, osv. på lofte og vægge - uuuh det kribler indeni og tror sagtens Elias vil affinde sig med det... men er nemlig spændt på det der med at skifte sengetype..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.