Lukas 1 uge gammel + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2011

Happiness

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ihhh hvor er han dog fin altså Det lyder til at du har ligeså meget næring i din mælk som jeg havde dengang jeg ammede Jeg kaldte det dog for fløde og ikke mælk. Griner Det har I gjort godt altså Tillykke endnu en gang

Mange tak. Ja det er nok fløde jeg producere... For Ammaer altså ikke mere end hver 3.-4. time. Men rart at jeg nu ikke behøver vække ham for at amme. Nu når jeg ved at der er rigeligt med næring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

Dansker I Holland

Happiness skriver:

Mange tak. Ja det er nok fløde jeg producere... For Ammaer altså ikke mere end hver 3.-4. time. Men rart at jeg nu ikke behøver vække ham for at amme. Nu når jeg ved at der er rigeligt med næring

Ja jeg ammede heller ikke oftere end hver 3-4 time smiler... Men det er jo kun en god ting hihi... Så længe de små får nok og spise er det jo godt nok

Anmeld

28. juli 2011

Nessie

Happiness skriver:

Så håber jeg snart der er gevinst!

Takker

Anmeld

28. juli 2011

RiUL

Han er bare en dejlig lille fyr  Ih, hvor skønt at han er nem

Anmeld

28. juli 2011

Lotus86

Han er bare super skøn, og hvor er det dejligt at høre, at det hele bare går så godt

Endnu en gang tillykke med guldklumpen

Anmeld

28. juli 2011

B&J

Happiness skriver:

Ja, han har da ihvertfald travlt Men rart at jeg så ikke SKAL vække ham hver 3-4 time for at amme. Nu kan man godt strække den til han selv vågner. Han skal jo nok sige til når han er sulten!

Jaa det skal han ellers høre du bare her mor også skriger han hihihih

Anmeld

28. juli 2011

***S***

Hvor er han skøn at se på!!

Dejligt det går så nemt med ham og han vokser godt!  Vildt der allerede er gået 1 uge!

Endnu en gang Stort tillykke med ham!!

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Happiness skriver:

Mange tak!

Håber projektet snart lykkes for jer

Taaak.

Anmeld

28. juli 2011

Maalene

Hvor er han altså bare dejlig søde - hvor må det være helt fantastisk endelig at have ham ude ved jer

Og hvor ser han bare SKØN ud med alt det flotte mørke hår - glæder mig til at følge ham

Anmeld

30. juli 2011

joojoo

uuuuh hvor er han sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.