Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fru.F.O.N.2011 skriver: Ihhh hvor er han dog fin altså Det lyder til at du har ligeså meget næring i din mælk som jeg havde dengang jeg ammede Jeg kaldte det dog for fløde og ikke mælk. Griner Det har I gjort godt altså Tillykke endnu en gang
Ihhh hvor er han dog fin altså Det lyder til at du har ligeså meget næring i din mælk som jeg havde dengang jeg ammede Jeg kaldte det dog for fløde og ikke mælk. Griner Det har I gjort godt altså Tillykke endnu en gang
Mange tak. Ja det er nok fløde jeg producere... For Ammaer altså ikke mere end hver 3.-4. time. Men rart at jeg nu ikke behøver vække ham for at amme. Nu når jeg ved at der er rigeligt med næring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Mange tak. Ja det er nok fløde jeg producere... For Ammaer altså ikke mere end hver 3.-4. time. Men rart at jeg nu ikke behøver vække ham for at amme. Nu når jeg ved at der er rigeligt med næring
Ja jeg ammede heller ikke oftere end hver 3-4 time smiler... Men det er jo kun en god ting hihi... Så længe de små får nok og spise er det jo godt nok
Happiness skriver: Så håber jeg snart der er gevinst!
Så håber jeg snart der er gevinst!
Takker
Han er bare en dejlig lille fyr Ih, hvor skønt at han er nem
Happiness skriver: Ja, han har da ihvertfald travlt Men rart at jeg så ikke SKAL vække ham hver 3-4 time for at amme. Nu kan man godt strække den til han selv vågner. Han skal jo nok sige til når han er sulten!
Ja, han har da ihvertfald travlt Men rart at jeg så ikke SKAL vække ham hver 3-4 time for at amme. Nu kan man godt strække den til han selv vågner. Han skal jo nok sige til når han er sulten!
Jaa det skal han ellers høre du bare her mor også skriger han hihihih
Hvor er han skøn at se på!!
Dejligt det går så nemt med ham og han vokser godt! Vildt der allerede er gået 1 uge!
Endnu en gang Stort tillykke med ham!!
Happiness skriver: Mange tak! Håber projektet snart lykkes for jer
Mange tak!
Håber projektet snart lykkes for jer
uuuuh hvor er han sød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128