Lukas 1 uge gammel + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
32 svar
0 synes godt om
28. juli 2011

Happiness

Hej tøser! (og hvor er det dejligt at kunne oprette en tråd i under dette emne)

Så rundede Lukas 1 uge! Og hvilken skøn uge det har været!

Vi har haft besøg, og har selv været på visit rundt i landet. Det er da bare så hyggeligt! Og så er man jo stolt af sit lille mirakel!

Lukas spiser ca. hver 3. time, sover et par timer og er så vågen og nyder at kigge på mor og far. Han har god øjenkontakt og er meget opmærksom.

Han har dog en del mavekneb, så der bliver "cyklet" nusset mave til den helt store guldmedalje. Men tarmsystemet virker da. Hele 7 lortebleer blev det til igår Alle dejlig remuladefarvede

Vi havde sygeplejsken på besøg idag. Det gik super! Lillemanden har sgu taget 460 gram på, på kun 5 dage!!! Der var SP lidt imponeret over, eller meget Men min mælk faldt også til allerede på 2. dagen, så det har nok en del at sige!

Nå men vil da også lige smide et par billeder op af min lille charmetrold!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2011

twinboys

Happiness skriver:

Vi har haft besøg, og har selv været på visit rundt i landet. Det er da bare så hyggeligt! Og så er man jo stolt af sit lille mirakel!

Lukas spiser ca. hver 3. time, sover et par timer og er så vågen og nyder at kigge på mor og far. Han har god øjenkontakt og er meget opmærksom.

Han har dog en del mavekneb, så der bliver "cyklet" nusset mave til den helt store guldmedalje. Men tarmsystemet virker da. Hele 7 lortebleer blev det til igår Alle dejlig remuladefarvede

Vi havde sygeplejsken på besøg idag. Det gik super! Lillemanden har sgu taget 460 gram på, på kun 5 dage!!! Der var SP lidt imponeret over, eller meget Men min mælk faldt også til allerede på 2. dagen, så det har nok en del at sige!

Smiler nuuuuurrhhh han er skøn...

Anmeld

28. juli 2011

Jemion

Ej hvor er han bare skøn søde 

Anmeld

28. juli 2011

Nessie

Neeeej, hvor er han da bare skøn, sidder jo og bliver helt skruk igen

Anmeld

28. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Uhh hvor er han skøn. Ham blvier jeg ikke mindre skruk af.

Anmeld

28. juli 2011

Mira0911

Gud hvor er han skøn at se på... 

Anmeld

28. juli 2011

babymus77

ihh hvor er han fin

Stort tillykke med jeres dejlige dreng

Anmeld

28. juli 2011

Muffin_girl

Happiness skriver:

Nurrrh han er fin 

Anmeld

28. juli 2011

B&J

Ihh han skal nok blive stor og stærk med den fart han har på så dygtig han er og så super lækker en dreng

Anmeld

28. juli 2011

Happiness

twinboys skriver:

Smiler nuuuuurrhhh han er skøn...

Mange tak. Moar her er også meget stolt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.