Til jer der har tegnet på væggene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Malonde1985

Jeg har tegnet dora i frihånd på min datters gamle værelse.. Nu vores soveværelse. Tegnede den af efter et billede i en bog med en blyant og malede derefter med akrylmaling :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

L.J.L

27. juli 2011

L.J.L

Frk.S skriver:

JA! Det var din væg jeg har set billeder af først - har ledt lidt efter dine billeder med uden held.

Det er bare super flot.

Vores skal dog bare være en enkelt eller 2 tegninger i fine farver på hvid væg (man må jo starte i de små, når man ikke er SÅ kreativ! ).
Så må det vel være godt nok med nogle små tuber akrylmaling.

Tak, ja det tog vidst overhånd herhjemme

Men køb de billige tuber akrylmaling hos eks søstrene grene så, der burde være nok hvis du kun skal lave nogle små figurer.

Anmeld

27. juli 2011

Ansemusen

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Fantastisk!

Tak  Er også bare så glad for det og stolt over reaultatet - har ikke forsøgt mig med noget lignende før nemlig, så det var lidt spændende! Det er ligesom lidt svært at gøre om, hvis det bliver grimt, hehe!

Anmeld

27. juli 2011

Hasselnødden

Ansemusen skriver:

Tak  Er også bare så glad for det og stolt over reaultatet - har ikke forsøgt mig med noget lignende før nemlig, så det var lidt spændende! Det er ligesom lidt svært at gøre om, hvis det bliver grimt, hehe!

Det kan du også roligt være! Det er meget smukt og elsker at I har bragt naturen ind i rummet og meget kreativt tænkt med hensyn til de forskell. materialer du har brugt til bladene. Det vil dit barn elske at nulre med, når det kan nå

Jeg elsker at lave om, så vi har tænkt os at se nærmere på vores søns værelse når han bliver 2 år+ - lave det til et mere tumlingeværelse og ikke babyværelse så kigger med for inspiration..  

Det afhænger dog af hvad der fanger hans interesse til den tid, hvad motiver osv. skal være..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.