Til jer der har tegnet på væggene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.654 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Frk.S

Hejsa.

Vi har bestemt os for, at vi skal have tegnet lidt på væggene inde i baby-værelset, for at gøre det knap så hvidt og kedeligt at se på.

Jeg har set flere herinde har gjort det, og det er jo bare super sødt.

Men hvad for noget maling har i brugt, og hvor har i købt det henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

cnmigo

Jeg har malet på min datters og nu søns værelse.

Jeg har tegnet med blyant, herefter tegnet op med "sprit"tusch og til sidst malet med almindelig akrylmaling, som man kan få i 117 forskellige farver i diverse hobbyforretninger, Bilka, Føtex, Søstrene Grene osv. (y)

Lidt eksempler:

målebånd

Desuden er de akrylfarver super nemme at blande til den ønskede farve (y)

Anmeld

27. juli 2011

Frk.S

cnmigo skriver:

Jeg har malet på min datters og nu søns værelse.

Jeg har tegnet med blyant, herefter tegnet op med "sprit"tusch og til sidst malet med almindelig akrylmaling, som man kan få i 117 forskellige farver i diverse hobbyforretninger, Bilka, Føtex, Søstrene Grene osv. (y)

Lidt eksempler:

målebånd

Desuden er de akrylfarver super nemme at blande til den ønskede farve (y)

Hvor er det bare fint.

Vi må have fat i noget akrylmaling.

Anmeld

27. juli 2011

Maja_4000

Jeg tegnede med blyant og så akrylmaling Ville ikke have den skarpe kant , derfor ingen tush her (;

Anmeld

27. juli 2011

L.J.L

Frk.S skriver:

Hejsa.

Vi har bestemt os for, at vi skal have tegnet lidt på væggene inde i baby-værelset, for at gøre det knap så hvidt og kedeligt at se på.

Jeg har set flere herinde har gjort det, og det er jo bare super sødt.

Men hvad for noget maling har i brugt, og hvor har i købt det henne?

https://www.baby.dk/debat/66780pi1/kreativ/se-min-soens-vaeg-.aspx jeg malede min søns væg med akrylmaling og vægmaling, det er herefter tegnet op med en sort sprittus for at give det et mere tegneserie udtryk

Anmeld

27. juli 2011

Frk.S

L.J.L skriver:

https://www.baby.dk/debat/66780pi1/kreativ/se-min-soens-vaeg-.aspx jeg malede min søns væg med akrylmaling og vægmaling, det er herefter tegnet op med en sort sprittus for at give det et mere tegneserie udtryk

JA! Det var din væg jeg har set billeder af først - har ledt lidt efter dine billeder med uden held.

Det er bare super flot.

Vores skal dog bare være en enkelt eller 2 tegninger i fine farver på hvid væg (man må jo starte i de små, når man ikke er SÅ kreativ! ).
Så må det vel være godt nok med nogle små tuber akrylmaling.

Anmeld

27. juli 2011

Sabsy

L.J.L skriver:

Gøre den blå??

Anmeld

27. juli 2011

Frk.S

Gøre den blå??

NÆ! Det virkede ikke! Hvorfor er den ikke blå? Det bliver de da ellers automatisk når jeg sætter links ind.

Anmeld

27. juli 2011

Ansemusen

Jeg tegnede en skitse af et træ på almindeligt A4-papir og så kopierede min kæreste det over på overhead, så skitsen kunne blive kastet op på væggen i stort format. Så tegnede jeg med blyant på væggen og derefter satte jeg tape hele vejen rundt for at få præcise og skarpe kanter. Jeg brugte rigtig vægmaling til træet og klippede blade ud i froskellige tapeter og satte på med selvklæbende tape

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2011

Hasselnødden

Ansemusen skriver:

Jeg tegnede en skitse af et træ på almindeligt A4-papir og så kopierede min kæreste det over på overhead, så skitsen kunne blive kastet op på væggen i stort format. Så tegnede jeg med blyant på væggen og derefter satte jeg tape hele vejen rundt for at få præcise og skarpe kanter. Jeg brugte rigtig vægmaling til træet og klippede blade ud i froskellige tapeter og satte på med selvklæbende tape

Fantastisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.