har i nogensinde prøvet.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Hvem?

Phu ha, nej aldrig, ammede også kun i 6 uger og nr. 2 er flaskebarn fra start,

Kan slet ikke ha tanken om orgasme vedr. amning.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

twinny

hehe... håber jeg da ikk jeg får...

Anmeld

27. juli 2011

mortilflere

Nej , og det er famne godt LOOOOOOOOL for det går jo ik stille af LOL og jeg der har ammet alle steder , kunne lige se mig stå der og rulle derud af i køen i føtex LOL LOL

Kææææft det er aftens grin 

Anmeld

27. juli 2011

Tulle28

mortilflere skriver:

Nej , og det er famne godt LOOOOOOOOL for det går jo ik stille af LOL og jeg der har ammet alle steder , kunne lige se mig stå der og rulle derud af i køen i føtex LOL LOL

Kææææft det er aftens grin 

Åhhh hi hi hi hi nej kan du lige se det for dig

Anmeld

27. juli 2011

DLM

Nej det har jeg ikke, men har godt læst at det kan ske.

Kan egentlig også godt forstå hvis det skulle ske for nogen, med alle de hormoner der raser i kroppen, og igen der er jo ikke noget seksuelt i det.

Anmeld

27. juli 2011

mortilflere

Tulle28 skriver:

Åhhh hi hi hi hi nej kan du lige se det for dig

ja det er jeg slem nok til LOL

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Er det nu en klammo igen? Har aldrig hørt om det og kan heller ikke forestille mig det - ligeså lidt som jeg skulle få en orgasme af at cykle

Refererer du til mig, TS, som "klammo"? Jeg startede tråden/afstemningen fordi jeg faldt over en artikel omkring dette "fænomen" og i øvrigt også havde hørt om det før.

Jeg kender ingen der har oplevet det og jeg har heller ikke. Synes det ville være interessant at høre fra de mødre der evt havde oplevet det fordi jeg selv tænker at det da må være frygtelig underligt og halv-ulækkert at blande to vidt forskellige følelser uden at kunne kontrollere det og jeg ville gerne høre hvordan de så det.

Ren nysgerrighed

Anmeld

28. juli 2011

Tulle28

Anonym skriver:

Refererer du til mig, TS, som "klammo"? Jeg startede tråden/afstemningen fordi jeg faldt over en artikel omkring dette "fænomen" og i øvrigt også havde hørt om det før.

Jeg kender ingen der har oplevet det og jeg har heller ikke. Synes det ville være interessant at høre fra de mødre der evt havde oplevet det fordi jeg selv tænker at det da må være frygtelig underligt og halv-ulækkert at blande to vidt forskellige følelser uden at kunne kontrollere det og jeg ville gerne høre hvordan de så det.

Ren nysgerrighed

Ja - det var såmænd ikke for at fornærme dig, men som anonym, kan der jo sidde hvem som helst bag skærmen og stille spørgsmål som dette, som jeg synes er af en lidt underlig karakter. Så må man altså finde sig i at der bliver spørgsmål til ens egentlige bagtanke med tråden.

Anmeld

29. juli 2011

Trinemusen

JustAnotherName skriver:

Tillykke, kan se at du har forventet termin imorgen   

tak søde Jeg har også født

Anmeld

29. juli 2011

Maja88

Trinemusen skriver:

tak søde Jeg har også født

har du født????

tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.