har i nogensinde prøvet.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: .. at få en orgasme mens i ammede?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.812 visninger
33 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg har læst mange steder at man kan få en orgasme når ens baby dier, fordi det jo er en erogen zone. Har i prøvet det? Og hvis ja, del gerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Topp

der er MEGET forskel på om man giver MAD eller man hygger med en mand - bliver helt skræmt over hvis nogle gør det

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

der er MEGET forskel på om man giver MAD eller man hygger med en mand - bliver helt skræmt over hvis nogle gør det

man kan ikke styre det. Det er derfor jeg spørger... for min første tanke var os bare at det må da være vildt mærkeligt at sidde med sin baby og så få en orgasme for de ting skal bare være så adskilt! Men der er mange kvinder der får det og de kan jo ikke gøre for det

Anmeld

27. juli 2011

Topp

Anonym skriver:

man kan ikke styre det. Det er derfor jeg spørger... for min første tanke var os bare at det må da være vildt mærkeligt at sidde med sin baby og så få en orgasme for de ting skal bare være så adskilt! Men der er mange kvinder der får det og de kan jo ikke gøre for det

dét TROR jeg virkelig ikk der er

Anmeld

27. juli 2011

Carina1977

Nej det har jeg aldrig prøvet

Anmeld

27. juli 2011

raca

jeg har aldrig prøvet...

men jeg syntes faktsik ikke er er noget suspekt eller mærkeligt i det..

amning er et meget fint samspil af hormoner.. så jeg tror sagtens hormonerne kan sidde kroppen i et så afslappende og lykkelig tilstand at man kan komme..

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

Topp skriver:

dét TROR jeg virkelig ikk der er

Det kan altså forekomme! Det er derfor jeg af nysgerrighed ville høre HVOR mange det egentlig sker for. skal prøve at finde artiklen frem, jeg havde læst.

Anmeld

27. juli 2011

Anonym trådstarter

raca skriver:

jeg har aldrig prøvet...

men jeg syntes faktsik ikke er er noget suspekt eller mærkeligt i det..

amning er et meget fint samspil af hormoner.. så jeg tror sagtens hormonerne kan sidde kroppen i et så afslappende og lykkelig tilstand at man kan komme..

ja nemlig. Der stod en masse i artiklen om at kvinderne er følelsesmæssigt "forstyrrede" og hormonerne er helt vilde.. synes heller ikke det er ulækkert, jeg har mere lidt ondt af de kvinder der har prøvet det for kunne forestille mig at man følte sig lidt beskidt eller malplaceret

Anmeld

27. juli 2011

Trinemusen

VAR LIGE VED AT FALDE NED AF STOLEN

Det håber jeg edermanme ikke man risikere at få.. det var da SÅ underligt på alle måder.. 

Den tanke kan jeg slet ikke forholde mig til

Anmeld

27. juli 2011

JustAnotherName

Nej, det har jeg aldrig oplevet!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.