Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maria_wt skriver: Det er simpelthen den sjoveste tid han er i nu.. Det får virkelig grinet frem må jeg indrømme.. WE LOVE FUN WHIT BABY'S...
Det er simpelthen den sjoveste tid han er i nu..
Det får virkelig grinet frem må jeg indrømme.. WE LOVE FUN WHIT BABY'S...
jaa i love fun with babies too
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Griner af hjertes fulde kraft hold nu op hvor er han VIDUNDERLIG DEJLIG og hvor ser det så sød ud når han løber..
Griner af hjertes fulde kraft hold nu op hvor er han VIDUNDERLIG DEJLIG og hvor ser det så sød ud når han løber..
det gør vi også herhjemme, og nu går det bare stærkt med de ting som han kan... nu kan han ogs ligge og sige bla bla bla bla.. hahaha
isabellamor skriver: det gør vi også herhjemme, og nu går det bare stærkt med de ting som han kan... nu kan han ogs ligge og sige bla bla bla bla.. hahaha
Nååå hvor sødt
isabellamor skriver: nu virker den. der er dog ingen lyd... hvertfald ikke hos mig.. jeg ka sgu ikke finde ud af det der.! Løbebasse
nu virker den. der er dog ingen lyd... hvertfald ikke hos mig.. jeg ka sgu ikke finde ud af det der.!
Løbebasse
Hvor ser han bare ud som han synes det er det sjoveste.
Der sker altså ikke noget ved at man gør det engang imellem at de løber og står.
Hilsen ergoterapeuten.
Noahmor skriver: Hvor ser han bare ud som han synes det er det sjoveste. Der sker altså ikke noget ved at man gør det engang imellem at de løber og står. Hilsen ergoterapeuten.
det er da rart at vide
Hvor er han kær. Det ser helt vildt sjovt ud, sådan som han gør med benene.
lisesp83 skriver: Hvor er han kær. Det ser helt vildt sjovt ud, sådan som han gør med benene.
han syntes det er noget af det sjoveste pt.. hahaha... jeg elsker virkelig hans udtryk i hovedet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128