nu kan han fame også løbe.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

Isabella_mor

dog med hjælp.

det er bare så sjovt... han gjorde det for første gang i lørdags da min mor havde badet ham og så "løb" han nøgen igennem hele lejligheden, og han syntes det var så sjovt så sjovt..

så viste jeg min søster at han gjorde det og vi grinte og grinte, og det blev jeg simpelthen nødt til at få på video.

(for ikke at få nogle smæk af jer mødre herinde, skal det altså lige siges at det så absolut ikke er noget vi praktisere herhjemme, han er kun 6 måneder og der er grænser for galskaben, så dette er kun en engangsforetagelse, og det er ikke noget vi gør for at pace ham til at løbe eller at lære at gå, det kommer til den tid han skal lære det.... det er kun af ren og skær humor at vi lige optog det, og jeg ville såmænd kun dele den sjove oplevelse med jer )

Men ENJOY Løbebassen...  

Nå videoen virker ikke.... jeg prøver lige at smide den på Youtube så... ØJEBLIK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Isabella_mor

nu virker den. der er dog ingen lyd... hvertfald ikke hos mig..  jeg ka sgu ikke finde ud af det der.!

Løbebasse

Anmeld

27. juli 2011

Sara_S

Hvor er han sød!!! Ja, Tristan elsker det også! DEt må være super morsomt!

(Sjovt du lige kom med en disclaimer!) 

Anmeld

27. juli 2011

Isabella_mor

Sara_S skriver:

Hvor er han sød!!! Ja, Tristan elsker det også! DEt må være super morsomt!

(Sjovt du lige kom med en disclaimer!) 

ja det tror jeg også. de opdager jo at de kan bruge deres kroppe på helt nye måder hele tiden.

Ja det blev jeg nødt til, for sidst jeg viste et billede med hvor han kunne stå eller sidde, så fik jeg bare smæk for det. selvom det altså ikke er noget vi gør særlig tit... så for at undgå misforståelser og verbal nedslagtning, så skrev jeg det så det kan blive positivt istedet  

Anmeld

27. juli 2011

Sara_S

isabellamor skriver:

ja det tror jeg også. de opdager jo at de kan bruge deres kroppe på helt nye måder hele tiden.

Ja det blev jeg nødt til, for sidst jeg viste et billede med hvor han kunne stå eller sidde, så fik jeg bare smæk for det. selvom det altså ikke er noget vi gør særlig tit... så for at undgå misforståelser og verbal nedslagtning, så skrev jeg det så det kan blive positivt istedet  

Kan godt huske den anden tråd og synes det er fedt du skrev det her 

Anmeld

27. juli 2011

Isabella_mor

Sara_S skriver:

Kan godt huske den anden tråd og synes det er fedt du skrev det her 

super dejligt at høre  

Anmeld

27. juli 2011

Koen.

Gud hvor er han kær og kæft hvor ser det ud til han bare hygger sig, så lad dog hver at tænke på hvad andre tænker

Anmeld

27. juli 2011

maria_wlt

Det er simpelthen den sjoveste tid han er i nu..  

Det får virkelig grinet frem må jeg indrømme.. WE LOVE FUN WHIT BABY'S...

Anmeld

27. juli 2011

B&J

Griner af hjertes fulde kraft hold nu op hvor er han VIDUNDERLIG DEJLIG og hvor ser det så sød ud når han løber..

Anmeld

1. august 2011

Isabella_mor

Tanja. skriver:

Gud hvor er han kær og kæft hvor ser det ud til han bare hygger sig, så lad dog hver at tænke på hvad andre tænker

havde først set jeres svar nu..

ja han råhygger sig helt vildt.. ja jeg er også ligeglad med hvad andre tænker, men jeg vil heller ikke finde mig i at hvis der skulle være nogen der kommer med en løftet pegefinger at jeg skulle sidde og forsvar mig gang efter gang. så kunne man jo ligeså godt få geden barberet til at starte med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.