Kan jeg lige få lidt hjælp-erfarinf-gode råd her.....(hvor skal mor og far sove?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2008

fam.4xc

Her har pigerne et legeværelse og så sover vi alle i soveværelset

Vi bor også i en dejlig 3 værelses men søger en 4 værelses... vi har dog fået tilbudt flere stykker men har sagt nej fordi den skal være mindst lige så lækker som den vi har nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

Annikaa

kunne læse der varen der også var inde på det.

vis deres væreslse er stor, kunne i måske dele det op med en skille væg. tror i bliver trætte af at være i stuen. håber i finer på en god løsning. held og lykke, og godt nytår.

Annika

Anmeld

27. december 2008

twinboys

Heidi-Godsk skriver:

Når vi er syge og kaster op så plejer vi og gå ud på toilettet

Ja vi ville også meget gerne finde noget større, men med en Andelslejlighed og finanskrise, så bliver det nok ikke lige Pt..

Ja men så hovedpine,bare det at kunne ligge alene... Jeg ville ikke sove i stuen... Jeg synes den med at dele værelset op, f.ex med en rumdeler ville være sagen...

Men op til jer selv...

Alle kaster vel op på toilettet, men man kan sørme også være så skidt at man ikke når at komme derud og så ville det nok være rart med en spand...

Majbritt

Anmeld

28. december 2008

H+S Skjolgborg.

TRORRRRRRRRRRRRRRRRR MIG I VILLE FORTRYDDE DET......
vi har sove i stuen i godt og vel 5-6 mdr nu og det er et H savner vores soveværelse så nu i går flytte vi ned i steens søns værelse han sover der aldrig han sover altid ind hved min søn så det er så godt som vel delvis vores soveværelse igen men den læde sovesofa vi har købt i dyre domme den kan steen ikke ligge på han få ondt i rygge så vi overvejer meget af sælge den også købe madrasse til den dye seng vi har som er gemt væk...
Vi savner meget vores soveværelse selv om man kun sover og hygge osv derind.....Men det af lukke døren og det er vores er skønt....
ja og en god seng er vigtigt af ligge i....
Syntes helle hvis du siger deres værelse er stort så del det op med en rumdeler/ rummdel reol....Have jeg gjort....
Knus fra henriette som glæder mig til en 190 X 200 madras til vores seng ja og til vores tilbyggeningen er lave så vi alle har være vores værelse....

Anmeld

28. december 2008

...

Personligt ville jeg aldrig sove i stuen.

Så enten skal pigerne forsætte med at dele værelse, ellers ville jeg søge noget større.

Anmeld

28. december 2008

Heidi.

MonicaM skriver:

Personligt ville jeg aldrig sove i stuen.

Så enten skal pigerne forsætte med at dele værelse, ellers ville jeg søge noget større.

Vi kan desværr ikke komme af med vores lejlighed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.