Kan jeg lige få lidt hjælp-erfarinf-gode råd her.....(hvor skal mor og far sove?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. december 2008

Heidi.

Hej

sagen er den at vi bor i en stor 3V lejlighed.. Frederikke og Phillipa deler værelse, og deres værelse er stort. Så har vi vores soveværelse som er lidt mindre. Det eneste vi bruger vores værelse til er og sove, vi har ikke computer derinde eller noget.

Nu er vi begyndt og spekulere på om Frederikke og Phillipa skal have hvert deres værelse, og vi så skal sove i stuen.

Det kræver at vi finder en skide go sovesofa, som er flot. Ligenu har vi en rigtig fed lædersofa, og det skulle gerne være i samme stil.. Jeg gider ikke have noget som ligener lort..

Men er det ok at man som forældre sover i stuen? Eller skal man have et soveværelse?? Jeg er virlelig i tvivl--

Måske er der nogen af jer der sover i stuen, og kan komme med jeres erfaring??

Det er fordi Frederikke skal starte i skole til sommer, og så ville det måske være bedst for hende at hun havde sit eget værelse??

Kom med jeres gode meninger og råd.

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2008

twinboys

Godt spørgsmål... Sødt at tænke på børnene, men jeg gad ikke sove i min stue... Tænk når man bliver syg og ligger i sin stue og kaster op, mens resten af familien sidder og ser tv...Jeg havde nok fundet noget større at bo i... Men er pengene ikke til det, ja så blev det sådan at børnene deler deres værelse og jeg og gemalen blev i soveværelset...

Majbritt

Anmeld

27. december 2008

Anja

Jeg ville ikke sove i stuen. Jeg kan godt se, at det sikkert ville være dejligt for den store at have eget værelse, men tror ikke jeg ville bytte rundt på den ordning i har nu.

Har I ikke råd til at finde noget større at bo i ? Det ville vel være den bedste løsning, ikk ?

Anmeld

27. december 2008

malou

min søster og hendes mand sov i stuen.. og de blev MEGET trætte af det. det var bare ikke længere det samme at gå til ro og i seng, hun følte stadig hun sov på sofaen. Det holdt 1 års tid så flyttede de.Jeg ville heller ikke selv gøre det... men jeg elsker også mit soveværelse... det er vores rum hvor vi kan være os selv!!! og det skal man værne om som voksen...

knus malou

Anmeld

27. december 2008

Heidi.

twinboys skriver:

Godt spørgsmål... Sødt at tænke på børnene, men jeg gad ikke sove i min stue... Tænk når man bliver syg og ligger i sin stue og kaster op, mens resten af familien sidder og ser tv...Jeg havde nok fundet noget større at bo i... Men er pengene ikke til det, ja så blev det sådan at børnene deler deres værelse og jeg og gemalen blev i soveværelset...

Majbritt

Når vi er syge og kaster op så plejer vi og gå ud på toilettet

Ja vi ville også meget gerne finde noget større, men med en Andelslejlighed og finanskrise, så bliver det nok ikke lige Pt..

Anmeld

27. december 2008

Christinahr

Jeg havde givet dem hver deres værelse og taget stuen selv. Vi har selv lige rykket rundt, så vores soveværelse pt er på str med sengen ca

Aia - og lillebror når han kommer har fået det store værelse, men går der helt ged i det hele bår han bliver større og vi ikke har fundet andet, tager jeg gerne stuen. For ja vi sover også kun i soveværeslet

Anmeld

27. december 2008

Honningblomst

Vil børnene ikke dele værelse mere eller??

Anmeld

27. december 2008

Heidi.

Eva skriver:

Vil børnene ikke dele værelse mere eller??

Frederikke syntes at Phillipa er irreterende.. Og hun vil gerne kunne være i fred.. Det plejer hu så og være i vores værelse, men det er jo ikke det samme..

Anmeld

27. december 2008

Honningblomst

Heidi-Godsk skriver:

Frederikke syntes at Phillipa er irreterende.. Og hun vil gerne kunne være i fred.. Det plejer hu så og være i vores værelse, men det er jo ikke det samme..

Det vil de også synes med hver deres værelse, griner....jeg tænker at hvis I synes de skal have hver deres, så få en slå ud seng i det store af pigernes værelse....og evt en køjeseng på det andet.
Børn elsker som regel at sove sammen...både med hinanden men også medmor og far.
Knus..

Anmeld

27. december 2008

3rollinger

Jeg synes personligt at det er en god ide at ungerne deler vaerelse. Maaske I kan faa en slags skillevaeg (bare saadan en der er 1.80 høj og 2-3 m bred eller lign) som I kan dele vaerelset op med, saa Frederikke foeler hun har lidt af sin egen plads.

Mine unger deler pt vaerelse (og vi har endda et "i overskud", men jeg tror bare det er godt for dem og indtil videre er de vaeldig tilfredse.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.