Sutteflaskestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Jonatansmor

Stemt under 12 mdr, da drengen begyndte på grød tog appetitten fart og flasken kunne ikke mætte ham mere, 7 mdr gammel ca spiste han fast føde og der tog vi en kold tyrker med godnat-flasken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Hasselnødden

Superdansker skriver:

Min ældste datter er nu 17 måneder, og hun får stadig en flaske MME før sengetid, selvom det er anbefalet at stoppe med det, når barnet er 12 måneder gammelt.

Hun elsker flasken og spiser derudover udmærket, så jeg kan ikke se, at det skulle være et problem, men jeg tænker da over hvor længe, det skal vare ved.

Hvor gamle var jeres børn, da de stoppede med flasken? Der er mulighed for multipe choice, hvis man har flere børn.

Elias valgte den selv fra for 1-2 mrd siden herhjemme, men valgte den selv fra hos sin farmor og farfar tidligere  *fløjte fløjte*

Anmeld

27. juli 2011

JeNoVa

Bondefruen skriver:

Den dag min dreng blev 15 mdr stoppede han med natnat-flasken, fra han var 11 mdr, fik han kun sødmælk i flasken, han stoppede fra den ene dag til den anden, med lidt brok den første nat, men ellers ikke.

Hvad er grunden til, at man skifter MME ud med sødmælk?

Og skal det stadig varmes?

Anmeld

27. juli 2011

Koen.

Lærke er 15 mdr og får stadig godnatflaske

Anmeld

27. juli 2011

Camillee

Elias valgte selv flasken fra da han var 10 mdr.
men hvis han vågner bliver han tilbudt vand, MME eller sødmælk.

Anmeld

27. juli 2011

Hvem?

Superdansker skriver:

Hvad er grunden til, at man skifter MME ud med sødmælk?

Og skal det stadig varmes?

Da han jo fik alt hva han sku have gennem mad og væske, nej, han fik det kold fra køleskabet

Anmeld

27. juli 2011

merle2010

da min datter var 11 mdr stoppede vi med flasken.. hun havde simpelthen ikke brug for den, da hun spiste sig mæt i aftensmaden og ikke kunne rumme mere.. så det gik helt af sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.