Sutteflaskestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår hold jeres barn op med at få sutteflaske?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.261 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. juli 2011

JeNoVa

Min ældste datter er nu 17 måneder, og hun får stadig en flaske MME før sengetid, selvom det er anbefalet at stoppe med det, når barnet er 12 måneder gammelt.

Hun elsker flasken og spiser derudover udmærket, så jeg kan ikke se, at det skulle være et problem, men jeg tænker da over hvor længe, det skal vare ved.

Hvor gamle var jeres børn, da de stoppede med flasken? Der er mulighed for multipe choice, hvis man har flere børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Mig med maven

Min datter var 10 mrd da hun stoppede. Hun valgte den selv fra.

Anmeld

27. juli 2011

BinaMor

altså den ældeste ammede jeg til 18 måneder.

og den yngste er jeg ved at skifte over på aften flaske istedet for amning. hun er 11 måneder.

Anmeld

27. juli 2011

trunte89

Her stoppede vi med aften hygge flasken da hun blev to år. Hun elskede den, og blev helt saglig når hun lå med det om aftenen. Det var ren afslapning.

Anmeld

27. juli 2011

Loa

Vi stoppede med flaske med mælk i da hun blev 12 måneder.

Nu får hun den ind i mellem med vand i bare, når hun er tørstig.

Anmeld

27. juli 2011

SaNiNa

Da Nicklas var 14 dag nægtede han at tage sutteflasken lige meget hvad vi gjore

Anmeld

27. juli 2011

Dansker i England

Min datter er næsten to og får stadig en flaske mælk med i seng om aftenen. Det er ikke mme, hun får men almindeligt mælk.

Anmeld

27. juli 2011

*Sofie*

Malou sagde selv nej til den sidste flaske lige inden hun blev 12 måneder.

Anmeld

27. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Mine to børn har begge fået en flaske mælk med i seng til de var lidt over to år. Det så jeg ikke noget galt i og så længe, at de hyggede sig med den var det fint for mig

Anmeld

27. juli 2011

Hvem?

Superdansker skriver:

Min ældste datter er nu 17 måneder, og hun får stadig en flaske MME før sengetid, selvom det er anbefalet at stoppe med det, når barnet er 12 måneder gammelt.

Hun elsker flasken og spiser derudover udmærket, så jeg kan ikke se, at det skulle være et problem, men jeg tænker da over hvor længe, det skal vare ved.

Hvor gamle var jeres børn, da de stoppede med flasken? Der er mulighed for multipe choice, hvis man har flere børn.

Den dag min dreng blev 15 mdr stoppede han med natnat-flasken, fra han var 11 mdr, fik han kun sødmælk i flasken, han stoppede fra den ene dag til den anden, med lidt brok den første nat, men ellers ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.