VIGTIG INFO!! Til jer kagedamer der ønsker en blomsterveiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

Dot D

Polkaprik skriver:

Ja det vil jeg da gerne Mon ikke man kan få det sendt til din adresse selvom det er mig der betaler så den ikke skal sendes 2 gange??

Det kan man godt.... Min mand skulle give mig noget engang, betalte med hans kort og sendt til mig

Og tak for tippet Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

Majbriteriksen

Perfekt. Den har jeg ledt efter længe-tak. Det kostede så lige over 500 kr, da jeg lige blev nød til at have det og det og det og det Manden bliver så glad for mig

Anmeld

27. juli 2011

Dot D

Majbriteriksen skriver:

Perfekt. Den har jeg ledt efter længe-tak. Det kostede så lige over 500 kr, da jeg lige blev nød til at have det og det og det og det Manden bliver så glad for mig

Hi hi, det kender jeg godt.....

Anmeld

27. juli 2011

Magsen

iiiiiih, så skulle jeg lige til at købe, så står der ..

afhentning - på lageret .. 

så jeg kan ikke få det sendt  hvad sker der dog for det? har købt derfra før

Anmeld

27. juli 2011

Silas&Mille

Tutter skriver:

Hvor er det bare så *BiiiiiiiiiP* irriterende, at de kun tager imod dankort eller visa..

Jeg har heller ikke nogen af de kort. Så jeg skrev til hende der har dinkage.dk og spurgte pænt om der var en anden mulighed.

Så gjorde hun så jeg kunne vælge at betale med faktura. Når ordren er gennemført modtager du en faktura på mail, som skal betales med bankoverførelse. Når hun så kan se overførelsen er gennemført sender hun dine varer.

Anmeld

29. juli 2011

Nettemor

Tutter skriver:

Hvor er det bare så *BiiiiiiiiiP* irriterende, at de kun tager imod dankort eller visa..

fandt lige ud af at de også har edankort. så overfører du direkte fra din netbank

Anmeld

29. juli 2011

roenlund

Er det bare mig, men den er da ikke magen til de andre er den??? jeg mener ikke at den jeg har har knop imidten???

Anmeld

29. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Polkaprik skriver:

Jeg har lige opdaget at de inde på dinkage.dk har fået den meget efterspurgte veiner MED udstikker!!! Til kun 88 kr!

http://dinkage.dk/moulds-veiners-32/blossom-cutter-mould-saet-872.html

Så synes lige jeg ville dele min nyfundne viden med jer da jeg ved at der er mange der har efterspurgt netop denne

Michelle

Uhhhh NICE! Tak for tippet! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.