VIGTIG INFO!! Til jer kagedamer der ønsker en blomsterveiner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.245 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Polkaprik

Jeg har lige opdaget at de inde på dinkage.dk har fået den meget efterspurgte veiner MED udstikker!!! Til kun 88 kr!

http://dinkage.dk/moulds-veiners-32/blossom-cutter-mould-saet-872.html

Så synes lige jeg ville dele min nyfundne viden med jer da jeg ved at der er mange der har efterspurgt netop denne

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

sandorff

Polkaprik skriver:

Jeg har lige opdaget at de inde på dinkage.dk har fået den meget efterspurgte veiner MED udstikker!!! Til kun 88 kr!

Så synes lige jeg ville dele min nyfundne viden med jer da jeg ved at der er mange der har efterspurgt netop denne

Michelle

- mange tak, og sikke billig den er

Anmeld

26. juli 2011

Becks

Polkaprik skriver:

http://dinkage.dk/moulds-veiners-32/blossom-cutter-mould-saet-872.html

Michelle

Hvor er det bare så *BiiiiiiiiiP* irriterende, at de kun tager imod dankort eller visa..

Anmeld

27. juli 2011

Polkaprik

Tutter skriver:

Hvor er det bare så *BiiiiiiiiiP* irriterende, at de kun tager imod dankort eller visa..

Hvad skal du betale med da? Jeg vil da gerne hjælpe dig og købe/sende den til dighvis det er?  Så kan du bare overføre pengene til mig

Anmeld

27. juli 2011

Lullaby

Ej hvor jeg håber den er der fredag

Anmeld

27. juli 2011

Polkaprik

Lullaby skriver:

Ej hvor jeg håber den er der fredag

Hvis du bestiller i dag går der så ikke lige en dag eller 2 før de bliver trukket? 

Anmeld

27. juli 2011

Becks

Polkaprik skriver:

Hvad skal du betale med da? Jeg vil da gerne hjælpe dig og købe/sende den til dighvis det er?  Så kan du bare overføre pengene til mig

Jeg har mastercard, og det tager de ikke imod.. Sad for nogle måneder siden og havde lagt maaange ting i kurven, går til betaling og vupti - SNYDT

Ej ville du det? Du er super skøn.. Tjekker lige siden igennem, hvis der nu skulle være mere

Anmeld

27. juli 2011

Lullaby

Polkaprik skriver:

Hvis du bestiller i dag går der så ikke lige en dag eller 2 før de bliver trukket? 

De trækker samme dag som de sender. Så er nødt til at vente til i hvert fald torsdag. Skod. Hammerbilligt i hvert fald

Anmeld

27. juli 2011

Polkaprik

Tutter skriver:

Jeg har mastercard, og det tager de ikke imod.. Sad for nogle måneder siden og havde lagt maaange ting i kurven, går til betaling og vupti - SNYDT

Ej ville du det? Du er super skøn.. Tjekker lige siden igennem, hvis der nu skulle være mere

Ja det vil jeg da gerne Mon ikke man kan få det sendt til din adresse selvom det er mig der betaler så den ikke skal sendes 2 gange??

Anmeld

27. juli 2011

eirene

Så er den da lige bestilt plus lidt andre ønsketing. Tuusind tak for tippet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.