bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2011

twiggi

Pernille08 skriver:

En ting er sikkert hun får ikke nok at spise .
Jeg ville selvfølgelig ringe til lægen idag som du nok allerede har gjort .

At hun sover meget er der ikke noget galt i men hun sover nok lige lovlig meget , jeg synes du skal prøve at skifte mme , og så simpelthen vække hende hver 3 time . Evt lave små potioner af 50 ml og a tilbyde det og når hun har spist de 50 så har du en ny flaske med 50 som du os tilbyder .
Jeg Har selv været ude for at Noah ikke spiste nok . Jeg lavede mindre potioner af mme og tilbød 2 flasker i stedet for 1 og så vækkede jeg ham hver 3 time . Hvis hun bare vil tage 90 ml hver gang er det flot . Men gerne lidt mere .

Noah har ALDRIG været oppe i nærheden af at få 900 ml om dagen .
Max 600 .

Jeg håber i finder en løsning på det .

Hvorfor i alverden skal jeg skifte mme? Hun har haft problemer nok med maven og nu fungere hendes mave endelig for første gang siden hun blev født..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2011

mortilnoahogmelina

NinaSophia skriver:

Hvorfor i alverden skal jeg skifte mme? Hun har haft problemer nok med maven og nu fungere hendes mave endelig for første gang siden hun blev født..

Smagen i mme er ikke den sammen i dem alle . KAn jo være hun ikke kan li smagen af den mme og derfor ikke spiser så meget .

MEn det var blot bare en god mening jeg sagde det .
Beklager da meget hvis du opfatter det negativt .

Hvilke mme bruger du ?

Anmeld

27. juli 2011

twiggi

Pernille08 skriver:

Smagen i mme er ikke den sammen i dem alle . KAn jo være hun ikke kan li smagen af den mme og derfor ikke spiser så meget .

MEn det var blot bare en god mening jeg sagde det .
Beklager da meget hvis du opfatter det negativt .

Hvilke mme bruger du ?

Hun spiser det troligt.. Og det er Nan HA 1.. Det er det eneste hendes mave kan klare.. Hun har prøvet alm Nan 1..

Anmeld

27. juli 2011

mortilnoahogmelina

NinaSophia skriver:

Hun spiser det troligt.. Og det er Nan HA 1.. Det er det eneste hendes mave kan klare.. Hun har prøvet alm Nan 1..

Jeg kan jo kun skrive fra egne erfaringer .
OG min søn spiste os nan troligt bare ikke særlig meget . Han fik os den du giver det virkede heller ikke .

Men så skiftet vi til allomin både grøn og blå på sammen tid , han havde mange problemer med sin mave os , og først der gik hans mave i orden .

Men så ville jeg hvis jeg stod i din situation simpelthen tilbyde hende mad hver 3 time af 100 ml af gangen og så dele det op i to flasker .

Anmeld

27. juli 2011

twiggi

Pernille08 skriver:

Jeg kan jo kun skrive fra egne erfaringer .
OG min søn spiste os nan troligt bare ikke særlig meget . Han fik os den du giver det virkede heller ikke .

Men så skiftet vi til allomin både grøn og blå på sammen tid , han havde mange problemer med sin mave os , og først der gik hans mave i orden .

Men så ville jeg hvis jeg stod i din situation simpelthen tilbyde hende mad hver 3 time af 100 ml af gangen og så dele det op i to flasker .

Har været nede og købe 8 avent sutteflasker, de små, så laver jeg små men mange måltider.. Og så vækker hende ved 3. Time hvis hun ikke selv vågner..

Anmeld

27. juli 2011

mortilnoahogmelina

NinaSophia skriver:

Har været nede og købe 8 avent sutteflasker, de små, så laver jeg små men mange måltider.. Og så vækker hende ved 3. Time hvis hun ikke selv vågner..

Okay god idé .

Håber det hjælper .

Anmeld

15. august 2011

Frk. Himmelblå

Hvordan gik det??

Anmeld

15. august 2011

twiggi

Frk. Himmelblå skriver:

Hvordan gik det??

det går godt nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.