Mette. skriver:
Vi skal også til USA, Kansas og NY til oktober, der er vores datter 1 1/2 år. Jeg er også meget spændt på turen, den er jo lang og det er første gang hun skal med ud at flyve.
Emilie har lært at drikke af sugerør, så vi tænker at tage nogle brik juice med, som hun hvertfald kan få under start/landing, for propper i ørene - det har jeg hvertfald fået afvide er en god ide. 
Ligeledes nyt og spændende legetøj, selvom Emilie som din datter heller ikke kan fastholde sig ved det ret længe. Jeg læste om en, tror det var herinde, som havde pakket forskelligt legetøj ind i gavepapir, også fik barnet lov at pakke ud, selvom det var "gammelt" legetøj er gavepapir og bånd jo altid et hit.
Emilie elsker også bøger, og især sådan en bog hun har med "de første tusinde ord", der er så mange ting at kigge og pege på, så måske sådan en kunne være et hit?
Ellers er der vist ikke så meget jeg kan råde til, udover man nok bare må være tålmodig, for det bliver nok en lang tur under alle omstændigheder. Skal i være væk længe? og hvad gør i med autostol? Køre i bare uden i taxi, eller?
Ja den med sugerør den har Isabella altså ikke helt fanget endnu.......

Men det med at pakke små stykker legetøj ind var en god idé.......

Den tror jeg helt sikkert vi skal afprøve.....
Men hun er også glad for at pege i bøger, så vi skal nok bare ud og have nogle nye og farverige med masser af billeder, som vi kan læse sammen med hende.....
Vi skal være væk fra d.5 til den 21 september..... Så hvis turen derover går dårligt, må vi bare blive boende derovre

Vi har lejet bil hos Hertz som vi henter i lufthavnen derovre, og der har vi bestilt med autostol... Tør ikke køre uden......