14 mdr og flyve.. Underholdning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.092 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. juli 2011

Loa

Nu skal vi til Florida i september, og der er Isabella 14 måneder.

Har overvejet om man skulle købe sådan en transportabel dvd med i flyet, og så tage tegnefilm med, men hvor længe gider sådan en størrelse overhovedet kigge tegnefilm??

Hun er bare så aktiv, så frygter hun ikke gider sidde stille så længe, og hun må jo ikke ligefrem spurte frem og tilbage i flyet, selvom hun sikkert ville elske det....

Syntes bare nye legeting er kun interessante i et øjeblik, og så er hun oppe og videre til noget nyt hun kan udforske....

Forslag til underholdning til aktiv 14 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2011

TaAsJu

Ihh gid det var mig... Vi flyver tit med vores unger og har gjort det siden Fie var 3 md. Gider hun se tegne film? For det kan være en god ide. Men ellers tag nogle bøger med hun kan kigge i, noget hun kan tegne med, et tæppe eller en dyne hun kan putte med som er hendes.. Rosiner i små pakker.. Noget hun skal bruge lidt tid for og få ud.. Og ja men ellers lad hende lege på gulvet og kravle op og ned af sæderne hvor i sidder.. Og nu er det en meget lang flyve tur så et par turer op og ned af gangen slipper du ikke for... Ved det er noget andet når vi flyver til og fra Grønland da vi flyver med forsvaret, hvor alle kender alle der skal med.. Men folk ved at børn ikke kan sidde stille i så lang tid af gangen.. Håber i får en dejlig ferie

Anmeld

26. juli 2011

Loa

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ihh gid det var mig... Vi flyver tit med vores unger og har gjort det siden Fie var 3 md. Gider hun se tegne film? For det kan være en god ide. Men ellers tag nogle bøger med hun kan kigge i, noget hun kan tegne med, et tæppe eller en dyne hun kan putte med som er hendes.. Rosiner i små pakker.. Noget hun skal bruge lidt tid for og få ud.. Og ja men ellers lad hende lege på gulvet og kravle op og ned af sæderne hvor i sidder.. Og nu er det en meget lang flyve tur så et par turer op og ned af gangen slipper du ikke for... Ved det er noget andet når vi flyver til og fra Grønland da vi flyver med forsvaret, hvor alle kender alle der skal med.. Men folk ved at børn ikke kan sidde stille i så lang tid af gangen.. Håber i får en dejlig ferie

Det var gode ting, dem skriver jeg ned Tak....

Hun har faktisk først nu vist interesse for TV nu.... Så det var derfor jeg tænkte om hun overhovedet er gammel nok til at gide og se......

Troede bare ikke de måtte gå frem og tilbage på gangen?

Med forsvaret?? Lyder lidt blæret

Og tusind tak, er også meget spændt på hvordan hun tager det hele

Anmeld

26. juli 2011

Chalala85

Kan hun lide "opgaver" eks. putte bokse?! Den hjalp Mikkel meget.. ellers bøger, tegnefilm, rosinpakker eller anden snack du kan putte ind i noget hvor hun skal arbejde lidt for at få det ud så det er sjovt.

Små puslespil hvis hun kan lide det. Terninger altså de store som hun kan kaste med i en lille skotøjsæske.

Anmeld

26. juli 2011

Loa

Chalala85 skriver:

Kan hun lide "opgaver" eks. putte bokse?! Den hjalp Mikkel meget.. ellers bøger, tegnefilm, rosinpakker eller anden snack du kan putte ind i noget hvor hun skal arbejde lidt for at få det ud så det er sjovt.

Små puslespil hvis hun kan lide det. Terninger altså de store som hun kan kaste med i en lille skotøjsæske.

Hun kan godt lide putkasser, men temperamentet er der, så hvis det ikke lige vil som hun vil, så ryger det hen ad gulvet

Hehe den med skotøjsæsken den var sød

Anmeld

26. juli 2011

Chalala85

Loa skriver:

Hun kan godt lide putkasser, men temperamentet er der, så hvis det ikke lige vil som hun vil, så ryger det hen ad gulvet

Hehe den med skotøjsæsken den var sød

hehe ja hvem mon hun har det fra

hihi ja jeg tænke hvis hun kan sidde der og kaste nogert ned i en æske så er det måske meget sjovt

Hvad med hånddukker? tænker så hun kan få et hjemmebrygget eventyr?!

Anmeld

26. juli 2011

Mette.

Loa skriver:

Nu skal vi til Florida i september, og der er Isabella 14 måneder.

Har overvejet om man skulle købe sådan en transportabel dvd med i flyet, og så tage tegnefilm med, men hvor længe gider sådan en størrelse overhovedet kigge tegnefilm??

Hun er bare så aktiv, så frygter hun ikke gider sidde stille så længe, og hun må jo ikke ligefrem spurte frem og tilbage i flyet, selvom hun sikkert ville elske det....

Syntes bare nye legeting er kun interessante i et øjeblik, og så er hun oppe og videre til noget nyt hun kan udforske....

Forslag til underholdning til aktiv 14 mdr?

Vi skal også til USA, Kansas og NY til oktober, der er vores datter 1 1/2 år. Jeg er også meget spændt på turen, den er jo lang og det er første gang hun skal med ud at flyve.

Emilie har lært at drikke af sugerør, så vi tænker at tage nogle brik juice med, som hun hvertfald kan få under start/landing, for propper i ørene - det har jeg hvertfald fået afvide er en god ide.

Ligeledes nyt og spændende legetøj, selvom Emilie som din datter heller ikke kan fastholde sig ved det ret længe. Jeg læste om en, tror det var herinde, som havde pakket forskelligt legetøj ind i gavepapir, også fik barnet lov at pakke ud, selvom det var "gammelt" legetøj er gavepapir og bånd jo altid et hit.

Emilie elsker også bøger, og især sådan en bog hun har med "de første tusinde ord", der er så mange ting at kigge og pege på, så måske sådan en kunne være et hit?

Ellers er der vist ikke så meget jeg kan råde til, udover man nok bare må være tålmodig, for det bliver nok en lang tur under alle omstændigheder. Skal i være væk længe? og hvad gør i med autostol? Køre i bare uden i taxi, eller? 

Anmeld

26. juli 2011

Loa

Chalala85 skriver:

hehe ja hvem mon hun har det fra

hihi ja jeg tænke hvis hun kan sidde der og kaste nogert ned i en æske så er det måske meget sjovt

Hvad med hånddukker? tænker så hun kan få et hjemmebrygget eventyr?!

Ikke mig Jeg har mit endnu

Ha ha så er det da Morten der skal underholde med eventyr

Anmeld

26. juli 2011

Chalala85

Loa skriver:

Ikke mig Jeg har mit endnu

Ha ha så er det da Morten der skal underholde med eventyr

haha såhar du bare at filme det

Anmeld

26. juli 2011

TaAsJu

Loa skriver:

Det var gode ting, dem skriver jeg ned Tak....

Hun har faktisk først nu vist interesse for TV nu.... Så det var derfor jeg tænkte om hun overhovedet er gammel nok til at gide og se......

Troede bare ikke de måtte gå frem og tilbage på gangen?

Med forsvaret?? Lyder lidt blæret

Og tusind tak, er også meget spændt på hvordan hun tager det hele

Vi er også glade for det.. Men er kun heldig fordi min mand er i søværnet og det er den måde de får folk frem og tilbage fra Grønland.. Om de må er nok nærmer en nødvendighed.. Ved hvor svært vores har ved de 4.5 time plus 1 time i helo er for dem.. Men snak med personalet om bor.. Men ellers gå med hende i begge hænder så laver hun ikke ulykker mens igår. Det er trods alt en lang flyve tur...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.