Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: ved at man kan købe dem der hvor vi bader.. kan du typisk der hvor de har varmtvands bassiner. og der er det med kilo antal på
ved at man kan købe dem der hvor vi bader.. kan du typisk der hvor de har varmtvands bassiner. og der er det med kilo antal på
Bleerne har jeg... Det er dragten jeg ikke kan finde nogle steder i hans str.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissMaria skriver: Bleerne har jeg... Det er dragten jeg ikke kan finde nogle steder i hans str.
det er også rigtige badebukser jeg snakker om.. ikke bleerne
Maja88 skriver: det er også rigtige badebukser jeg snakker om.. ikke bleerne
Nårh okay.. .Har ikke prøvet at være i svømmehalen før (med baby) Er det alle steder man kan købe dem?
MissMaria skriver: Hej Det er også sådanne en jeg meget gerne vil have... Kan desværre bare ikke finde en i hans str.
Hej
Det er også sådanne en jeg meget gerne vil have... Kan desværre bare ikke finde en i hans str.
haha flot CamillaVI køber dem bare i Rema, men str S (7-12 kilo) er vidst de mindste (:
MissMaria skriver: Nårh okay.. .Har ikke prøvet at være i svømmehalen før (med baby) Er det alle steder man kan købe dem?
ved det ikke.. men du kunne jo ringe ned og undersøge det.. elles går badebleer nok også for en enkelt gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128