Søger badetøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.314 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

MissMaria

Hej 

Ved ikke helt hvor jeg lige skal skrive dette indlæg...

Min søn er nu 2 1/2 måned. Derfor har vi snakket om vi vil prøve at tage ham med i svømmehalen. (varmvandsbassin) her i weekenden.

Han er nu str. 56/62... Men synes overhovedet ikke jeg kan finde noget badetøj i den str.

Er der nogle der ved hvor man kan købe det henne?

På forhånd tak

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

SaNiNa

Har du prøvet yndlingspriser.dk eller trendsales.dk

Anmeld

25. juli 2011

MissMaria

Sanne og Nicklas skriver:

Har du prøvet yndlingspriser.dk eller trendsales.dk

Hej

Tak for svar

Prøver lige yndlingspriser.dk, den side kendte jeg ikke...

Anmeld

25. juli 2011

sarahb

HVad med Idat... De plejer ha badetøj. Ellers har jeg kun 74. Men det er nok for stort

Anmeld

25. juli 2011

norenberg

jeg købte en str 62 i nameit til min søn han har har aldrig brugt dem da jeg syntes bade bleer er skønnere til ham....jeg gav 129 kr for dem hvis du er interesseret i dem vil jeg gerne sælge den for 50 kr plus porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juli 2011

Camillee

Vi bruger libero bade bleer og så med en UV dragt over (: 

og især da han var lille var det super rart at vi kunne smide den ud hvis han havde lavet andet i tis i den (:

Anmeld

25. juli 2011

Maja88

ved at man kan købe dem der hvor vi bader.. kan du typisk der hvor de har varmtvands bassiner. og der er det med kilo antal på

Anmeld

25. juli 2011

MissMaria

sarahb skriver:

HVad med Idat... De plejer ha badetøj. Ellers har jeg kun 74. Men det er nok for stort

Synes jeg har prøvet de fleste mærker jeg kender til... Og det hele starter ved str. 74... Det bliver bare alt for stort til ham...

Anmeld

25. juli 2011

MissMaria

norenberg skriver:

jeg købte en str 62 i nameit til min søn han har har aldrig brugt dem da jeg syntes bade bleer er skønnere til ham....jeg gav 129 kr for dem hvis du er interesseret i dem vil jeg gerne sælge den for 50 kr plus porto

Hej

Tak for svar

Springer over.. De er ikke lige hvad jeg havde tænkt mig.. Vil meget gerne have en dragt til ham.

Anmeld

25. juli 2011

MissMaria

Camillee skriver:

Vi bruger libero bade bleer og så med en UV dragt over (: 

og især da han var lille var det super rart at vi kunne smide den ud hvis han havde lavet andet i tis i den (:

Hej

Det er også sådanne en jeg meget gerne vil have... Kan desværre bare ikke finde en i hans str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.