bebs har flække ydersiden af øjet og det bløder !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

betjenten

Anonym skriver:

Det var da godt nok irriterende sådan som folk skriver herinde . Og tak til dem der forstår mig .

Jeg fik snakket med lægen og hun grimt og sagde det ikke er slemt . Børn kommer til skade hele tiden. Og hvis jeg var en dårlig mor ville jeg ikke tænke på mit barn og oprette et indlæg herinde .

Dejligt at høre at det ikke var alvorligt Og ja børn kommer til skade HELE tiden!!! Vi skulle jo nærmest bo på skadestuen, men han lever da endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

betjenten

metski83 skriver:

Dejligt nogle i det mindste kan skrive pænt her inde. Det er da pokkers så hurtigtige folk er.

Ville egentlig ikke kommentere, men bare lige give jer to

Tak

Anmeld

25. juli 2011

Clisolka

betjenten skriver:

Ok måske er jeg en ravnemor, men ville altså kun tage på skadestuen hvis det bløder meget!!! Eller hvis det er virkelig tæt på øjet... Ville nok holde en våd kold klud på det...

Og jeg kan altså ikke se noget galt i at du har lavet et indlæg først... Det er der sgu så mange der gør med alle mulige mærkelige spørgsmål...

Håber du har fået styr på bebses blødning

Dér er jeg altså enig... Hvorfor fare afsted til lægevagten og sidde der i flere timer, hvis ikke det er alvorligt 

Anmeld

25. juli 2011

betjenten

Babymor2010 skriver:

Dér er jeg altså enig... Hvorfor fare afsted til lægevagten og sidde der i flere timer, hvis ikke det er alvorligt 

Ja så kunne man jo ikke bestille andet end at sidde deroppe, hvis man har en dreng som os, med krudt i røven!!! Han er 14 mdr. og lever da heldigvis endnu

Anmeld

25. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

årh hvad gør man ? mit barn kom til at ramme sig ved jernstolen og fik flækket huden ved sit øje og det bløder ..

vi har en dreng der burde gå med hjelm...

Meget kan klares hjemme, når man ved hvordan de forskellige sår/buler osv skal behandles osv. Kender til at tjekke for brækked knogler, huller i læben mm.

Så vi har faktisk ikke været fløget afsted til lægevagt eller lign endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.