bebs har flække ydersiden af øjet og det bløder !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2011

Tona

betjenten skriver:

Ok måske er jeg en ravnemor, men ville altså kun tage på skadestuen hvis det bløder meget!!! Eller hvis det er virkelig tæt på øjet... Ville nok holde en våd kold klud på det...

Og jeg kan altså ikke se noget galt i at du har lavet et indlæg først... Det er der sgu så mange der gør med alle mulige mærkelige spørgsmål...

Håber du har fået styr på bebses blødning

Tak for det indlæg. Rart med lidt perspektiv. Jeg er enig med dig. Self. skal barnet på skadestuen eller til lægen hvis det er en alvorlig blødning eller tæt på øjet, men det er lidt uklart formuleret og vi kan jo ikke vide hvor alvorligt det er, så du har ret i tilfælde af at det ikke er for slemt.

Og ligemeget hvad, så opretter ts jo tråden fordi hun ikke ved hvad hun skal gøre...så hjælper det da i alt fald ikke noget at skælde hende ud, for som du siger, da er det har ski da laaangt fra det særeste indlæg set herinde.

ts: ro på og håber at det går godt for dig og bebs nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2011

sarahb

jeg ville nu også se det an.. Der er stor forskel på skader, isaac har flækket øjenlåget en smule i legeland og der tog vi det da køligt og der var absolut ikke behov for skadestuen.

Anmeld

25. juli 2011

Sabsy

Hmm utroligt som i kan svare folk, herinde..
Til TS: Hvis du selv skal vudere, hvad siger du så? Men hvis det er slemt så tag en tur derop :-)

Anmeld

25. juli 2011

betjenten

Amandas-mor skriver:

Tak for det indlæg. Rart med lidt perspektiv. Jeg er enig med dig. Self. skal barnet på skadestuen eller til lægen hvis det er en alvorlig blødning eller tæt på øjet, men det er lidt uklart formuleret og vi kan jo ikke vide hvor alvorligt det er, så du har ret i tilfælde af at det ikke er for slemt.

Og ligemeget hvad, så opretter ts jo tråden fordi hun ikke ved hvad hun skal gøre...så hjælper det da i alt fald ikke noget at skælde hende ud, for som du siger, da er det har ski da laaangt fra det særeste indlæg set herinde.

Puha var sgu ved at blive helt nervøs for om jeg overhovedet er egnet som mor!!! Men dejligt at jeg ikke er den eneste der tager det stille og roligt, og ja som du selv siger ved vi jo ikke hvor meget der er sket med bebs..

Og nej selvfølgelig hjælper det da ikke at tale ned til TS, for mon ikke hun har stillet spørgsmålet i håb om at nogle kunne svare, UDEN at være nedladende!!!

Anmeld

25. juli 2011

Stjernestoev

sarahb skriver:

jeg ville nu også se det an.. Der er stor forskel på skader, isaac har flækket øjenlåget en smule i legeland og der tog vi det da køligt og der var absolut ikke behov for skadestuen.

Anmeld

25. juli 2011

lilledittemor

betjenten skriver:

Ok måske er jeg en ravnemor, men ville altså kun tage på skadestuen hvis det bløder meget!!! Eller hvis det er virkelig tæt på øjet... Ville nok holde en våd kold klud på det...

Og jeg kan altså ikke se noget galt i at du har lavet et indlæg først... Det er der sgu så mange der gør med alle mulige mærkelige spørgsmål...

Anmeld

25. juli 2011

M.O.A.R.

betjenten skriver:

Anmeld

25. juli 2011

metski83

Amandas-mor skriver:

Dejligt nogle i det mindste kan skrive pænt her inde. Det er da pokkers så hurtigtige folk er.

Ville egentlig ikke kommentere, men bare lige give jer to

Anmeld

25. juli 2011

Anonym trådstarter

Det var da godt nok irriterende sådan som folk skriver herinde . Og tak til dem der forstår mig .

Jeg fik snakket med lægen og hun grimt og sagde det ikke er slemt . Børn kommer til skade hele tiden. Og hvis jeg var en dårlig mor ville jeg ikke tænke på mit barn og oprette et indlæg herinde .

Anmeld

25. juli 2011

HeidiØ

Anonym skriver:

Det var da godt nok irriterende sådan som folk skriver herinde . Og tak til dem der forstår mig .

Jeg fik snakket med lægen og hun grimt og sagde det ikke er slemt . Børn kommer til skade hele tiden. Og hvis jeg var en dårlig mor ville jeg ikke tænke på mit barn og oprette et indlæg herinde .

... og godt det ikke var alvorligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.