Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sarahb skriver: Vil gå med til 450 incl for portoen er så dyr.. Så det bliver for lidt med 400 ja de er super!!
Vil gå med til 450 incl for portoen er så dyr.. Så det bliver for lidt med 400 ja de er super!!
Okay - jeg vender lige med kæresten når han er hjemme fra job, så skriver jeg dig en pb - det er rigtig nok, portoen er efterhånden blevet mega dyr jo! ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
HeidiØ skriver: Okay - jeg vender lige med kæresten når han er hjemme fra job, så skriver jeg dig en pb - det er rigtig nok, portoen er efterhånden blevet mega dyr jo! ..
sarahb skriver: var du interesseret?
var du interesseret?
Hej, ja jeg vendte ikke lige tilbage, jeg fødte i tirsdags, så skal lige ovenpå, hehe
Ja, vi er stadig interesserede - hvis du lige sender en pb med kontonummer osv, så finder vi ud af det
HeidiØ skriver: Hej, ja jeg vendte ikke lige tilbage, jeg fødte i tirsdags, så skal lige ovenpå, hehe Ja, vi er stadig interesserede - hvis du lige sender en pb med kontonummer osv, så finder vi ud af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128