baby bjørn bæresele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.932 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. juli 2011

sarahb

Sælger min skønne baby bjørn bæresele. Særdeles velholdt. Fra ikke ryger og ikke dyre hjem.

Sendes gerne ellers afhentes den i Husum/København
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2011

sarahb

13. august 2011

sarahb

op med dig...Som ny, i sort og super fin

Anmeld

13. august 2011

otlitrom

Hvad tænker du af pris, smukke Sarah?

Anmeld

18. august 2011

sarahb

kitty skriver:

Hvad tænker du af pris, smukke Sarah?

Havde slet ikk set du havde skrevet

Anmeld

12. september 2011

sarahb

Op med dig.

Anmeld

12. september 2011

HeidiØ

sarahb skriver:

Sælger min skønne baby bjørn bæresele. Særdeles velholdt. Fra ikke ryger og ikke dyre hjem.

Sendes gerne ellers afhentes den i Husum/København

Kan du skrive en ca pris? .. eller ihvertfald hvad du selv har givet for den Hvor længe har I brugt den?

Anmeld

12. september 2011

sarahb

HeidiØ skriver:

Kan du skrive en ca pris? .. eller ihvertfald hvad du selv har givet for den Hvor længe har I brugt den?

Ja da, den er købt i babysam i november 08 og den er brugt til til 2 børn, men til andet barn kun 4 gange og så måske ialt 20 gange til første barn, den fremstår helt som ny.

Jeg har fået den i barselsgave, men den kostede omkring de 1000 kr. Og jeg vil gerne have 450 kr for den, super billigt!

Anmeld

12. september 2011

HeidiØ

sarahb skriver:

Ja da, den er købt i babysam i november 08 og den er brugt til til 2 børn, men til andet barn kun 4 gange og så måske ialt 20 gange til første barn, den fremstår helt som ny.

Jeg har fået den i barselsgave, men den kostede omkring de 1000 kr. Og jeg vil gerne have 450 kr for den, super billigt!

Super - har "hørt" det er en vildt god idag med en bæresele, så overvejer det nemlg kraftigt. Kan vi sige 400,- inkl. portoen, så tror jeg godt jeg vil købe den

Anmeld

12. september 2011

sarahb

HeidiØ skriver:

Super - har "hørt" det er en vildt god idag med en bæresele, så overvejer det nemlg kraftigt. Kan vi sige 400,- inkl. portoen, så tror jeg godt jeg vil købe den

Vil gå med til 450 incl for portoen er så dyr.. Så det bliver for lidt med 400 ja de er super!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.