den sidste tids..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

oerbaek

Stjernestoev skriver:

Hm nej men stof og stil har været lidt mærkelig her i weekenden. Prøv i morgen. ellers ring til dem.

jeg har prøvet for et par måneder siden også og der gjorde den det samme, så jeg opgav og kørte til roskilde i stedet, men jeg har bare ikke lige tid til at køre til roskilde igen lige nu... og det er jo nu jeg skal bruge stoffet... hmm ja jeg må jo ringe til dem i morgen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Stjernestoev

oerbaek skriver:

jeg har prøvet for et par måneder siden også og der gjorde den det samme, så jeg opgav og kørte til roskilde i stedet, men jeg har bare ikke lige tid til at køre til roskilde igen lige nu... og det er jo nu jeg skal bruge stoffet... hmm ja jeg må jo ringe til dem i morgen 

God ide

Anmeld

24. juli 2011

Stjernestoev

24. juli 2011

Zafir

Læx

ER det en giraf på dit profil billede??? :-S

Anmeld

24. juli 2011

Savannah

Stjernestoev skriver:

Jeg sender dig lige en pb i morgen

Iiih, tusind tak skal du have, hvor er det sødt af dig Det vil jeg se frem til.

Anmeld

24. juli 2011

Stjernestoev

Zafir skriver:

Læx

ER det en giraf på dit profil billede??? :-S

Haha ja det er mit yndlingsbillede. Der gik en giraf på vejen da vi var i Sydafrika

Anmeld

24. juli 2011

Zafir

Stjernestoev skriver:

Haha ja det er mit yndlingsbillede. Der gik en giraf på vejen da vi var i Sydafrika

Cool!!! Det så også ret autentisk ud Så jeg tænkte lige øhhhh...  ´hehe.

sejt nok!!!

Anmeld

24. juli 2011

B&J

hvor er du bare super dygtig også flot det er  tror nok mit blev skævt hvis jeg skulle syg det hihihi

Anmeld

25. juli 2011

Grynt

Stjernestoev skriver:

Sysler

Det syntes jeg virkelig er nogle rigtig flotte ting du har lavet!!

Må jeg spørge dig, hvordan er stykkerne syet sammen? Og har du lavet det sådan så man kan tage betrækket af og vaske det? Er det pladevat eller et vattæppe deri?

Jeg har nemlig selv en al-hulans masse stof rester og vil rigtig gerne lave et fedt legetæppe eller hvad man skal kalde det til den nye lille nevø vi får her til oktober.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.