Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stjernestoev skriver: Jep. Laver et indlæg i morgen
Jep. Laver et indlæg i morgen
Det vil jeg se frem til!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er du god! Hvem der bare havde råd til at købe dine fine ting
Hvor er det flot og hvor er du dygtig Jeg arbejder selv på mine syevner, så må jeg være så fræk at spørge, hvordan du syr patchwork stykkerne sammen? Mvh
Stjernestoev skriver: Sysler
Sysler
Hvor er de fine
Frøken J. skriver: Hvor er du god! Hvem der bare havde råd til at købe dine fine ting
Mylle skriver: Hvor er det flot og hvor er du dygtig Jeg arbejder selv på mine syevner, så må jeg være så fræk at spørge, hvordan du syr patchwork stykkerne sammen? Mvh
oerbaek skriver: syns det er superflot meget af det stof du bruger er det på over nettet du køber elle i forretningen jeg tænker stof og stil. jeg vil nemlig godt forsøge mig at lave et lege tæppe til min søn så vil gerne have lidt gode ideer til hvor jeg kan købe stoffet henne
syns det er superflot meget af det stof du bruger er det på over nettet du køber elle i forretningen jeg tænker stof og stil.
jeg vil nemlig godt forsøge mig at lave et lege tæppe til min søn så vil gerne have lidt gode ideer til hvor jeg kan købe stoffet henne
Sabina92 skriver: Hvor er de fine
Stjernestoev skriver: Køber det på nettet. Du kan kigge på www.stofogstil.dk eller stof2000.dk
Køber det på nettet. Du kan kigge på www.stofogstil.dk eller stof2000.dk
jeg har været på stof og stil i dag og ville bestille lidt stof, men den vil ikke gennemføre ordren har du prøvet det før ???
oerbaek skriver: jeg har været på stof og stil i dag og ville bestille lidt stof, men den vil ikke gennemføre ordren har du prøvet det før ???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128