hvor meget hår har de fået??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

L.J.L

FrkLarsen skriver:

Det krøller slet ikke på det billede ;-) 

SÅ SKAL DU BARE SE KRØLLER! 

Værsgo'  

Hvor har du bare en køn datter, hun ligner en lille prinsesse-trold med de lyse krøller, og så har hun et helt unikt ansigt, på den gode måde! rigtig kær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

B&J

Født

½år

og nu..

det skal lige siges da han var 10mdr blev han klippet første gang og siden da 4 gange og det sidste billede blev taget i weekenden. og nu er han 16mdr så her vokser håret stærkt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juli 2011

FrkLarsen

L.J.L skriver:

Hvor har du bare en køn datter, hun ligner en lille prinsesse-trold med de lyse krøller, og så har hun et helt unikt ansigt, på den gode måde! rigtig kær

Tak skal du ha' 

Vi har jo samme mening, men det er jo meget nemt at sige som forældre 

Krøllerne kommer fra mor her og jeg ville for alt i verden gerne have glat hår! 

Anmeld

24. juli 2011

merle2010

FrkLarsen skriver:

Det krøller slet ikke på det billede ;-) 

SÅ SKAL DU BARE SE KRØLLER! 

Værsgo'  

wwooowww.. hold da helt kæft kan godt forstå i må bruge balsam, for hold da helt op en manke.. haha..

Anmeld

24. juli 2011

merle2010

B&J skriver:

Født

½år

og nu..

det skal lige siges da han var 10mdr blev han klippet første gang og siden da 4 gange og det sidste billede blev taget i weekenden. og nu er han 16mdr så her vokser håret stærkt

han har godt nok noget af en hårpragt den lille fyr men sød er han

Anmeld

24. juli 2011

L.J.L

FrkLarsen skriver:

Tak skal du ha' 

Vi har jo samme mening, men det er jo meget nemt at sige som forældre 

Krøllerne kommer fra mor her og jeg ville for alt i verden gerne have glat hår! 

Selvfølgelig synes man det som forældre, har heller aldrig hørt nogle omtale deres egne børn som grimme

Man ønsker sig altid det modsatte af hvad man har, mht til hår. Jeg vil så rigtig gerne have natur krøl, jeg har kun lidt krøl, men ville gerne have meget mere!

Anmeld

24. juli 2011

FrkLarsen

merle2010 skriver:

wwooowww.. hold da helt kæft kan godt forstå i må bruge balsam, for hold da helt op en manke.. haha..

Ja ikke? 

Bruger vi ikke balsam så strikker det ud til alle sider, kruser og ser bare 'dødt' ud .

Længe leve balsam 

Anmeld

24. juli 2011

B&J

merle2010 skriver:

han har godt nok noget af en hårpragt den lille fyr men sød er han

Ihh jaaa.. og det koster kun mor og far 150kr pr gang og det er ca mellem 2-3 mdr så skal det klippes igen men han er så dygtig..

og sidste gang fik han en lille flad slikkepind... shhh sig det ikke til nogle han sagde mmm mmmm og slikkede sig om munden

Anmeld

24. juli 2011

FrkLarsen

L.J.L skriver:

Selvfølgelig synes man det som forældre, har heller aldrig hørt nogle omtale deres egne børn som grimme

Man ønsker sig altid det modsatte af hvad man har, mht til hår. Jeg vil så rigtig gerne have natur krøl, jeg har kun lidt krøl, men ville gerne have meget mere!

Ska' vi byt byt byt?? 

Jeg vil meget gerne have meget meget mindre af det 

Anmeld

24. juli 2011

L.J.L

FrkLarsen skriver:

Ska' vi byt byt byt?? 

Jeg vil meget gerne have meget meget mindre af det 

Ja da! Lad os lave en "bytte hår-dag" endag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.