Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er lidt nysgerrig på hvor meget hår jeres tumlinger har fået..
selv viser jeg et billede fra hun var 4 mdr og nu hvor hun er 14 mdr..
kom frisk med jeres billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min søn har en prægtig manke. Her er et nyt billede, han er knap 15 mdr. - og efterhånden klippet 4-5 gange!
merle2010 skriver: jeg er lidt nysgerrig på hvor meget hår jeres tumlinger har fået.. selv viser jeg et billede fra hun var 4 mdr og nu hvor hun er 14 mdr.. kom frisk med jeres billeder
Billede 1: ca 30 min gammel
Billede 2: Taget i går hvor vi fejre hende kommende 1 års fødseldag med den ene del af familien. Hun er 11 måneder nu.
FrkLarsen skriver: Billede 1: ca 30 min gammel Billede 2: Taget i går hvor vi fejre hende kommende 1 års fødseldag med den ene del af familien. Hun er 11 måneder nu.
hold da op en manke hvor er det sødt
merle2010 skriver: hold da op en manke hvor er det sødt
Tak tak
Vi ELSKER hendes hår, det kræver dog lidt ekstra da det jo er langt og krøllet..
Så balsam fra änglamark er også i brug herhjemme når badende kalder
Svenne skriver: Min søn har en prægtig manke. Her er et nyt billede, han er knap 15 mdr. - og efterhånden klippet 4-5 gange!
det må jeg nok sige.. min datter er 14 mdr og er aldrig blevet klippet.. hehe.. men det er jo så forskelligt
FrkLarsen skriver: Tak tak Vi ELSKER hendes hår, det kræver dog lidt ekstra da det jo er langt og krøllet.. Så balsam fra änglamark er også i brug herhjemme når badende kalder
min datter har osse krøller men slet ikke i samme omfang som din datter.. det er så sødt..
merle2010 skriver: min datter har osse krøller men slet ikke i samme omfang som din datter.. det er så sødt..
Det krøller slet ikke på det billede ;-)
SÅ SKAL DU BARE SE KRØLLER!
Værsgo'
Min søn har altid haft en dejlig hårpragt. Han blev født med helt mørke krøller, idag er han helt lyshåret
Billede 1 er han 8 uger
billede 2 er han 4 dage
billede 3 er han 19 mdr.
FrkLarsen skriver: Det krøller slet ikke på det billede ;-) SÅ SKAL DU BARE SE KRØLLER! Værsgo'
Hold nu op hvor er hun bare über kær altså, krøllerne er da slet ikke til at stå for.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128