Mit første indlæg her :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

HopinWishin

Ville bare lige sige at denne side har hjulpet mig =)

Det er rart der er flere i samme båd, selvom det ik er den fedeste båd at være i!

Min kæreste og jeg begynder behandling til oktober!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

grinny

Mette&Lasse skriver:

Helen er utrolig dygtig og god til at forklare hvad hun gør.. Kan kun give min varmeste anbefaling..

Det lyder super godt  Man er jo lidt nervøs når det er første gang

Anmeld

24. juli 2011

grinny

HopinWishin skriver:

Ville bare lige sige at denne side har hjulpet mig =)

Det er rart der er flere i samme båd, selvom det ik er den fedeste båd at være i!

Min kæreste og jeg begynder behandling til oktober!

Du har ret, det er rart der er flere der står i samme situation selvom det selvfølgelig ikke er det man ønsker for andre.

for at i snart får 2 streger

Anmeld

24. juli 2011

Kruse90

Det er aldrig rart at lande i denne her gruppe
Men heldigvis er vi en gruppe fuld at støtte, opmuntrende og kærlige ord når man har brug for det. Man kan også læsse alt det af man vil, vi er her altid

Håber ikke i skal igang alt for længe

Kæmpe kram

Anmeld

24. juli 2011

grinny

Kruse90 skriver:

Det er aldrig rart at lande i denne her gruppe
Men heldigvis er vi en gruppe fuld at støtte, opmuntrende og kærlige ord når man har brug for det. Man kan også læsse alt det af man vil, vi er her altid

Håber ikke i skal igang alt for længe

Kæmpe kram

Jaa, det er en dejlig gruppe

Håber heller ikke det kommer til at tage for lang tid, men man ved aldrig så vi har gjort os klar til kamp

Anmeld

24. juli 2011

AnneH

Det er ikke sjovt at havne i denne gruppe, men hvis det ikke kan være anerledes, så er alle tøserne herinde rigtig rigtig søde. Og det er en skøn gruppe med en masse støtte og

Et kæmpe og  for at dit ophold i gruppen bliver kort

Anmeld

25. juli 2011

Miia90

herfra. har selv været i behandling, og var faktisk hos helen over ved skt jørgenspark. hun er er smadre sød, er rigtig dygtig til sidst arbejde  jeg var igemmen 3 iui uden held også lykkes det i første hug med IVF og er idag 24+3 med en lille pige.

Håber det bedste for dig

Mia

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

Ikken en rar gruppe at komme i, men nu er I da det skridt videre mod ønskebarnet. Håber at I hurtigt står med en positiv test

Anmeld

25. juli 2011

Lisbeth1985

Erkendelsen af, at man hører til i denne gruppe er svær Men når det skal være er denne gruppe UUNDVÆRLIG!! Den har virkelig hjulpet mig igennem mange hårde dage..

Velkommen til! Jeg håber, at dit ophold her bliver meget kort!

Lisbeth

Anmeld

30. juli 2011

bubba

Pas på med at sige "Øv, nu er jeg endt her" og tænke alle mulige negative tanker omkring det at skulle i behandling.. For hey, der er godt nok mange, der er i behandling og det er egentlig meget normalt, ikke lige så normalt, som dem, der kan selv, men igen, du er ikke alene
Men ok, vi er jo også forskellige

Jeg har altid haft langt mellem mine menstruationer, så jeg har altid vidst at jeg skulle i behandling, så jeg ser egentlig rigtig positivt på det.. Jeg synes jo selvfølgelig også at det er noget lort at jeg ikke reagerer som jeg skal på 100 mg pergotime og derfor skal sættes op i dosis.. Men det er jo på den anden side også det, der kan hjælpe mig til at få et barn og det er skida positivt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.