Mit første indlæg her :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
20 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

grinny

Ja, bliver vel nød til at se i øjnene at det er her vi nu er endt. Selvom det ikke lige er denne gruppe jeg har lyst til at tilhøre er det jo sandheden!

Vi startede i marts 2010 og for et par måneder siden tog vi skridtet videre og gik til lægen. Kæresten er blevet undersøgt og kvaliteten skulle være i top, antallet skulle være i top men de svømmer langsommere end normalen - en okay besked, den kunne være værre. 

d. 12 september skal vi til Næstved hvor jeg skal til de første undersøgelser + samtale. Er der nogen der kender til hende?  http://www.helen-rasmussen.dk/?id=1

Jeg synes det er hårdt og jeg synes det er svært! Jeg bliver ved med at spørge mig selv - HVORFOR!!! - men ja, der er indtil videre ikke rigtig et svar på det!

Så nu er jeg her. Håber ikke jeg skal være her alt for længe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

foto på lærred

grinny skriver:

Ja, bliver vel nød til at se i øjnene at det er her vi nu er endt. Selvom det ikke lige er denne gruppe jeg har lyst til at tilhøre er det jo sandheden!

Vi startede i marts 2010 og for et par måneder siden tog vi skridtet videre og gik til lægen. Kæresten er blevet undersøgt og kvaliteten skulle være i top, antallet skulle være i top men de svømmer langsommere end normalen - en okay besked, den kunne være værre. 

d. 12 september skal vi til Næstved hvor jeg skal til de første undersøgelser + samtale. Er der nogen der kender til hende?  http://www.helen-rasmussen.dk/?id=1

Jeg synes det er hårdt og jeg synes det er svært! Jeg bliver ved med at spørge mig selv - HVORFOR!!! - men ja, der er indtil videre ikke rigtig et svar på det!

Kan ikke hjælpe dig, men ville bare lige sige rigtig meget held og lykke. Velkommen til siden. Håber du kommer til at være på siden med stor mave om ikke så længe.

Anmeld

24. juli 2011

grinny

foto på lærred skriver:

Kan ikke hjælpe dig, men ville bare lige sige rigtig meget held og lykke. Velkommen til siden. Håber du kommer til at være på siden med stor mave om ikke så længe.

Tusind tak 

Anmeld

24. juli 2011

Putomanen

Det er rigtig svært at erkende, at man tilhører denne gruppe, og det tager et stykke tid, hvor man stille og roligt begynder at lurre lidt herinde...

Jeg håber, at du kun er på et kort visit og at du bliver glad for gruppen i de gode og hårde perioder, vi kommer igennem

Anmeld

24. juli 2011

grinny

Putomanen skriver:

Det er rigtig svært at erkende, at man tilhører denne gruppe, og det tager et stykke tid, hvor man stille og roligt begynder at lurre lidt herinde...

Jeg håber, at du kun er på et kort visit og at du bliver glad for gruppen i de gode og hårde perioder, vi kommer igennem

Tror jeg vil blive rigtig glad for gruppen. I plejer at være gode til at komme med råd og støtte 

Anmeld

24. juli 2011

B&J

er ked af du er havnet i den gruppe og håber snart i får ønske spiren i maven

mange tanker og knus her fra

Anmeld

24. juli 2011

grinny

B&J skriver:

er ked af du er havnet i den gruppe og håber snart i får ønske spiren i maven

mange tanker og knus her fra

Mange tak 

Anmeld

24. juli 2011

ønskebørn74

grinny skriver:

KÆMPE KRAMMER!!! Ved det er hårdt at tilhøre denne gruppe, men der er støtte at hente... Håber at i snart står med 2 streger!!!

Anmeld

24. juli 2011

grinny

ønskebarn74 skriver:

KÆMPE KRAMMER!!! Ved det er hårdt at tilhøre denne gruppe, men der er støtte at hente... Håber at i snart står med 2 streger!!!

Jaa, ved i er gode til at støtte hinanden det var også derfor jeg meldte mig herinde inden vi skal til samtale hvis jeg nu har brug for nogle gode råd 

Og tak for krammer

Anmeld

24. juli 2011

Mette&Lasse

grinny skriver:

Helen er utrolig dygtig og god til at forklare hvad hun gør.. Kan kun give min varmeste anbefaling..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.