Jer med Odder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Lunae

Tina&Martin skriver:

Må jeg ikke se et billede af din olivia??? det er en udgået model ikke???

Ja, det må du gerne, men jeg er lige i byen og skriver fra iPhone, så det bliver lige lidt senere jeg vil faktisk sige, at den ligner Odder zip ret meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

2babygirls

Lunae skriver:

Ja, det må du gerne, men jeg er lige i byen og skriver fra iPhone, så det bliver lige lidt senere jeg vil faktisk sige, at den ligner Odder zip ret meget

Okay, er bare slet ikke til de der Zip modeller.. Puha, lånte en Zimply da vores var til rep, og det er da noget af en skod udgave fra odder

Anmeld

24. juli 2011

CeViss

Jeg har to brugte Odder vogne

En sandfarvet og en sort, begge Cecilia modellen.

Jeg er så glad for dem

Anmeld

24. juli 2011

Maja_4000

Vi har en Odder Zip på X-dream stel .. Og det er jo så med blød kaleche .. Elsker den Ville ikke bytte den ud for noget .. 

Vi valgte den fordi vi synes det andet var gammeldags :b Og så fordi der er lynlås i overlæderet .. Og dén er bare rar at have !

Anmeld

24. juli 2011

6800

Tina&Martin skriver:

Okay, er bare slet ikke til de der Zip modeller.. Puha, lånte en Zimply da vores var til rep, og det er da noget af en skod udgave fra odder

Den eneste forskel på den og zip modellen er, at den ikke har lynlåsen, ellers er den magen til....jeg har den, og er super glad for den

Anmeld

24. juli 2011

Puller

JonTri skriver:

Hej. Jeg har bestemt mig for at købe en brugt Odder. Har kig på olympia 2 med xdream 2 stel. Den har blød kaleche. Den anden er en cecilia på xdream 2... Den har hård kaleche:-). Jeg er nok mest til hård kaleche kopier, men vil da gerne høre erfaringer fra Odder ejere:-). Vh Rikke

Vi har en odder olivia sport på x-dream stel (zip-modellen, bare uden lynlås) , og jeg er så glad for den. Syntes det er dejligt med den bløde kaleche, den er noget nemmere at slå op og ned, syntes den har mere plads når barnet skal op 

Anmeld

24. juli 2011

JonTri

Tak for Jeres svar... vi "smuttede" til Fyn i dag og købte en Odder Cecilia. Håber jeg bliver glad for den!!! Kan se fordele og ulemper ved begge designs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.