Jer med Odder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.776 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. juli 2011

JonTri

Hej. Jeg har bestemt mig for at købe en brugt Odder. Har kig på olympia 2 med xdream 2 stel. Den har blød kaleche. Den anden er en cecilia på xdream 2... Den har hård kaleche:-). Jeg er nok mest til hård kaleche kopier, men vil da gerne høre erfaringer fra Odder ejere:-). Vh Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

2babygirls

JonTri skriver:

Hej. Jeg har bestemt mig for at købe en brugt Odder. Har kig på olympia 2 med xdream 2 stel. Den har blød kaleche. Den anden er en cecilia på xdream 2... Den har hård kaleche:-). Jeg er nok mest til hård kaleche kopier, men vil da gerne høre erfaringer fra Odder ejere:-). Vh Rikke

Jeg har en sort/råhvid odder victory på x-stream stel, og ELSKER min hårde kaleche... Kan ikke magte det der bløde noget, og synes den ser stor og voldsom ud.

Anmeld

24. juli 2011

Leonora

Jeg har også en Odder med hård k. Kan ikke huske modellen og tror ik den forhandles mere, jeg elsker det klassiske look...og holder Odder altså i lænden.
Vores ser næsten ikke brugt ud så den kommer fint i brug igen til okt

Anmeld

24. juli 2011

JonTri

Tina&Martin skriver:

Jeg har en sort/råhvid odder victory på x-stream stel, og ELSKER min hårde kaleche... Kan ikke magte det der bløde noget, og synes den ser stor og voldsom ud.

Hey. Tak for svar. Havde jeg vundet i Lotte fes jeg direkte i babysam efter en skræddersyet barnevogn til mig.

Anmeld

24. juli 2011

2babygirls

JonTri skriver:

Hey. Tak for svar. Havde jeg vundet i Lotte fes jeg direkte i babysam efter en skræddersyet barnevogn til mig.

Er også reeeeet forelsket i de farvede stel, men de kom først efter vi havde købt... ihhh... men det går jo heller ikke hvis det bliver en dreng næste gang

Anmeld

24. juli 2011

JonTri

Leonora skriver:

Jeg har også en Odder med hård k. Kan ikke huske modellen og tror ik den forhandles mere, jeg elsker det klassiske look...og holder Odder altså i lænden.
Vores ser næsten ikke brugt ud så den kommer fint i brug igen til okt

Mange af de brugte ser dælme også lækre ud... Selvom de er 3-4 år gamle. Har en brio nu og den kan ik måle sig med kvaliteten!

Anmeld

24. juli 2011

JonTri

Tina&Martin skriver:

Er også reeeeet forelsket i de farvede stel, men de kom først efter vi havde købt... ihhh... men det går jo heller ikke hvis det bliver en dreng næste gang

Har de farvet xdream? Så et xdream der var champagnefarvet... Det var fedt

Anmeld

24. juli 2011

Lunae

JonTri skriver:

Jeg har to. En Victory med hård kaleche og en olivia med blød kaleche!

Jeg er super glad for dem begge to. Jeg valgte min brune victory, fordi den var klassisk og det er sådan jeg kan lide barnevogne, MEN den røde olivia er guld værd. Det er så lækkert med den bløde kaleche - det er meget nemmere at få Camille op og synes faktisk efterhånden, at den er ret flot

Anmeld

24. juli 2011

2babygirls

JonTri skriver:

Har de farvet xdream? Så et xdream der var champagnefarvet... Det var fedt

JAHHH man... man kan få turkis og lilla stel... SÅ fedt, men som mandse siger, så er det hurtugt grimt med ridser... øv øv...

Anmeld

24. juli 2011

2babygirls

Lunae skriver:

Jeg har to. En Victory med hård kaleche og en olivia med blød kaleche!

Jeg er super glad for dem begge to. Jeg valgte min brune victory, fordi den var klassisk og det er sådan jeg kan lide barnevogne, MEN den røde olivia er guld værd. Det er så lækkert med den bløde kaleche - det er meget nemmere at få Camille op og synes faktisk efterhånden, at den er ret flot

Må jeg ikke se et billede af din olivia??? det er en udgået model ikke???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.