Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KÆMPE til dig og en masse tanker herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak for all jeres støtte og omsorg!!! Kæmpe krammer til hver eneste af jer!!!
EN masse tanker herfra til dig....
åårh hvor er det bare så uretfærdigtHåber alt er okay på scanningen og at i får lagt en ny planVil tænke rigtig meget på dig imorgen søøde.Du ved hvor jeg er
I er i mine tanker i morgen
for at de kan fortælle dig noget positivt
Åååhh, det bliver da en mærkelig skanning at være til
Håber at de kan finde en årsag til at det ikke vil lykkes, så I kan komme videre, og evt. få en anden slags behandling.
ønskebarn74 skriver: Jeg skal til den scanning der skulle havde været vores graviditetsscanning... Skal scannes og får at vide hvad der nu skal ske... Er efterhånden bange for at det aldrig bliver vores tur og at de ikke kan hjælpe os... Hold op hvor tankerne bare kører rundt med mig... Er så frustreret over at min krop bare ikke vil avle vores ønskebarn... Havde bare lige brug for at læsse af...
Jeg skal til den scanning der skulle havde været vores graviditetsscanning... Skal scannes og får at vide hvad der nu skal ske... Er efterhånden bange for at det aldrig bliver vores tur og at de ikke kan hjælpe os... Hold op hvor tankerne bare kører rundt med mig... Er så frustreret over at min krop bare ikke vil avle vores ønskebarn...
Havde bare lige brug for at læsse af...
Det er så uretfærdigt... Jeg har slet ikke ord...
Så du får et
Det MÅ snart være jeres tur...
I er mine tanker! Alt det bedste til Jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128