Hold op jeg er nervøs for på mandag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

ønskebørn74

Jeg skal til den scanning der skulle havde været vores graviditetsscanning... Skal scannes og får at vide hvad der nu skal ske... Er efterhånden bange for at det aldrig bliver vores tur og at de ikke kan hjælpe os... Hold op hvor tankerne bare kører rundt med mig... Er så frustreret  over at min krop bare ikke vil avle vores ønskebarn...

Havde bare lige brug for at læsse af...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

Shibby

Syntes det er så unfair Du vil så gerne.. Det må være en underlig scanning du skal til når du ved hvad den skulle have indebæreret. Føler med dig og forstår godt du har brug for at læsse af 

Anmeld

23. juli 2011

Frøken J.

ønskebarn74 skriver:

Jeg skal til den scanning der skulle havde været vores graviditetsscanning... Skal scannes og får at vide hvad der nu skal ske... Er efterhånden bange for at det aldrig bliver vores tur og at de ikke kan hjælpe os... Hold op hvor tankerne bare kører rundt med mig... Er så frustreret  over at min krop bare ikke vil avle vores ønskebarn...

Det gør mig også bare så ondt på jeres vegne. Det er ikke fair på nogen som helst måde, og jeg kan ikke forstå meningen i, at i ikke bare skal have lov at få en lille. Håber virkelig snart, at det lykkes for jer

Anmeld

23. juli 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Åhh sødeste Lene.. Jeg kan godt forstå,at du er nervøs og jeg føler så meget med dig.. Men det SKAL nok lykkes for jer - det er jeg sikker på!! Jeg krydser fingre for gode nyheder og glæder mig til en glædelig update fra dig:-) Du har mit nummer,hvis du får brug for at læsse af! Mange kram herfra

Anmeld

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Mine tanker er med Jer  

Anmeld

24. juli 2011

Sofiedk

Kan virkelig godt forstå du er nervøs for hvad der kommer til at ske og det må også være en underlig fornemmelse når det skulle have været jeres graviditetsscanning og nu pludselig er noget helt andet. Det må sætte en masse tanker igang.

Kender SÅ meget frustrationen over kroppen ikke vil arbejde sammen og hvorfor den ikke vil holde på noget man ønsker sig så meget.

Forhåbentlig bliver det meget snart kampen værd for jer også og i kan se tilbage på det hele som en virkelig hård periode i jeres liv, men med en lys og god fremtid i møde Er sikker på fremtiden nok skal bringe jer en skøn lille guldklump og så må kampen altså gerne snart ende

Anmeld

24. juli 2011

Leonora

ønskebarn74 skriver:

Åhhh forstår godt du er nervøs og frustreret. Jeg er sikker på at i får en forklaring og at de siger at du sagtens kan blive gravid...

Jeg krydser fingre i morgen for at du går der fra lidt mere positiv

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Sender alle de helende og positive tanker jeg kan komme afsted med og håber sådan at det snart bliver jeres tur til at have en bebs i armene 

Anmeld

24. juli 2011

Putomanen

Jeg sender dig en masse tanker og kram

Anmeld

24. juli 2011

B&J

Åhh det er slet ikke fair. alle burde få deres ønske barn..

men sender jer en masse tanker og en masse krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.