Hvilken Mai-Tai

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Kløver

mariamiss6 skriver:

Du skal nok bruger omkring 250-300 cm stof... Kan sgutte helt huske det hehe...

ja det jeg har er "rester" så skal nok lige se hvordan og hvorledes, og tænkte måske at bruge pladevat som foer istedet for stof til skulder stropperne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

mariamiss6

Maja84 skriver:

ja det jeg har er "rester" så skal nok lige se hvordan og hvorledes, og tænkte måske at bruge pladevat som foer istedet for stof til skulder stropperne

Det kan du også sagtens, men bare husk at pladevat jo måske ikke er så vaskevenligt som fleece

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

mariamiss6 skriver:

Det kan du også sagtens, men bare husk at pladevat jo måske ikke er så vaskevenligt som fleece

åh ja kan godt være jeg bare skal holde mig til fleece, har også masser af det, så gør nok ikke så meget

Anmeld

23. juli 2011

Meliora

haha, troede du søgte en opskrift på drinken mai-tai Liiidt mærkeligt at opkalde et baby-device efter en drink hehe

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

FruRafn skriver:

haha, troede du søgte en opskrift på drinken mai-tai Liiidt mærkeligt at opkalde et baby-device efter en drink hehe

tja ved ik hvad der kom først men de staves vist også forskelligt, mei-tai er bæreselen og drinken er vist mai tai, men ja min veninde syntes også det lød som mange penge for en drink

Anmeld

23. juli 2011

Meliora

Maja84 skriver:

tja ved ik hvad der kom først men de staves vist også forskelligt, mei-tai er bæreselen og drinken er vist mai tai, men ja min veninde syntes også det lød som mange penge for en drink

nåårh, altid noget at det ikke staves på samme måde

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

FruRafn skriver:

nåårh, altid noget at det ikke staves på samme måde

jeg er ikke sikker men tror det er sådan

Anmeld

23. juli 2011

mariamiss6

Maja84 skriver:

jeg er ikke sikker men tror det er sådan

det er rigtigt ast bæredimsen staves Mei tai, og det er en gammel kinesisk bæredims vidst faktisk, så jeg gætter på bæreselen kom først

Anmeld

23. juli 2011

birthee

Maja84 skriver:

bliver også primært mig men kunne være rart manden også brugte det engang imellem, og en del nemmere når han har muligheden med en model som ikke ser alt for tøset ud, har fundet denne model, den er bare så flot

den er da bare vildt flot!!! Min er lilla, en rigtig pige-en

Anmeld

23. juli 2011

Luuna13

mariamiss6 skriver:

Hehe jeg har kun syet een ind til videre, men jeg er meget stolt af den

Du kan se den her, på min blog

http://mariamiss6.wordpress.com/syt%C3%B8jet/mei-tai-til-line/

Den er virkelig flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.