Hvilken Mai-Tai

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Kløver

Jeg har stemt blankt, for du skal da købe en af mig

Vel at mærke en som jeg syr til dig

jamen jamen jamen, hjemmeside lad mig endelig se hvad du har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

mariamiss6

Maja84 skriver:

jamen jamen jamen, hjemmeside lad mig endelig se hvad du har

Hehe jeg har kun syet een ind til videre, men jeg er meget stolt af den

Du kan se den her, på min blog

http://mariamiss6.wordpress.com/syt%C3%B8jet/mei-tai-til-line/

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

mariamiss6 skriver:

Hehe jeg har kun syet een ind til videre, men jeg er meget stolt af den

Du kan se den her, på min blog

http://mariamiss6.wordpress.com/syt%C3%B8jet/mei-tai-til-line/

den er rigtig flot lavet overvejede også at sy selv, men blev lidt indviklet i forhold til de vejledninger, jeg kunne finde amerikanske vejledninger

Anmeld

23. juli 2011

mariamiss6

Maja84 skriver:

den er rigtig flot lavet overvejede også at sy selv, men blev lidt indviklet i forhold til de vejledninger, jeg kunne finde amerikanske vejledninger

Hvis du er god til at sy, så brug den vejledning jeg henviser til på bloggen, på den samme side som du lige har kigget på,... Den er norsk, men MEGET nem at følge

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

mariamiss6 skriver:

Hvis du er god til at sy, så brug den vejledning jeg henviser til på bloggen, på den samme side som du lige har kigget på,... Den er norsk, men MEGET nem at følge

kunne være jeg skulle prøve, hvilket stof har du syet din flotte mei tai i

Anmeld

23. juli 2011

mariamiss6

Maja84 skriver:

kunne være jeg skulle prøve, hvilket stof har du syet din flotte mei tai i

Du skal bruge babyfløjl til stropperne, fordi så kan de ikke så nemt glide når du binder dem, det gør glat stof.. Altså løsner sig lidt, fordi stoffet glider på sig selv. Det gør babyfløjl ikke....

Og så skal du bruge 3 lag fast stof til panelet (bærestykket)

Og du skal bruge noget fór til stropperne rundt om maven, og over skuldrene... Til det brugte jeg bare et fleecetæppe som jeg lagde i 3 lag (fordi det var et meget billigt tæppe - brug hellere et der har kostet omkring 50,- da det bedre kan tåle vask)

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

mariamiss6 skriver:

Du skal bruge babyfløjl til stropperne, fordi så kan de ikke så nemt glide når du binder dem, det gør glat stof.. Altså løsner sig lidt, fordi stoffet glider på sig selv. Det gør babyfløjl ikke....

Og så skal du bruge 3 lag fast stof til panelet (bærestykket)

Og du skal bruge noget fór til stropperne rundt om maven, og over skuldrene... Til det brugte jeg bare et fleecetæppe som jeg lagde i 3 lag (fordi det var et meget billigt tæppe - brug hellere et der har kostet omkring 50,- da det bedre kan tåle vask)

kan amn evt bruge babyfløjl til det hele ?

Anmeld

23. juli 2011

mariamiss6

Maja84 skriver:

kan amn evt bruge babyfløjl til det hele ?

Ja det kan du sagtens, babyfløjl er jo også fast stof (altså noget der ikke kan strækkes)

Og babyfløjl fåes idag i tusindvis af forskellige printede mønstre også, så du kan få en kæmpe fest ud af det hehe

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

mariamiss6 skriver:

Ja det kan du sagtens, babyfløjl er jo også fast stof (altså noget der ikke kan strækkes)

Og babyfløjl fåes idag i tusindvis af forskellige printede mønstre også, så du kan få en kæmpe fest ud af det hehe

super tak for hjælpen, har noget babayflæjl liggende jeg nok vil prøve at sy en i først, så kan jeg altid lave en lækker en hvis det hele bliver godt Jge vil prøve

Anmeld

23. juli 2011

mariamiss6

Maja84 skriver:

super tak for hjælpen, har noget babayflæjl liggende jeg nok vil prøve at sy en i først, så kan jeg altid lave en lækker en hvis det hele bliver godt Jge vil prøve

Du skal nok bruger omkring 250-300 cm stof... Kan sgutte helt huske det hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.