Klapvogn nu eller vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

jo kan godt være, har jo også gået og svalet over den længe, så mon ikke jeg bare skulle slå til, jeg fik jo bare lige pludselig tvivl, hvad nu hvis jeg hellere ville ahve en anden, men har jo gået og sukket over dne sidne ejg så den første gang og sagt, det er den jeg vil ahve, så mon ikke jeg bare skulle holde fast i stedet for det pjat, få den købt og nyde vognen

så må du afsted på mandag...

Vi havde også kig den vi har idag og havde gået rundt med den i butik mens han stadig lå i maven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

stella

Maja84 skriver:

Jeg er lidt i tvivl, vi har en skøn dreng fra 30 jan 2011, og vi ved hvilken klapvogn vi ønsker, men, er nu lidt i tvivl, om vi skal købe den her i starten af august når manden har ferie, som vi har snakket om, eller om man skal vente til foråret, for vi har jo barnevogn, men han kan selvfølgelig ikke se så meget når han sidder op, og den fylder jo en hel del.

Med i betragtningen skal også tages at vi skal en uge i sommerhus til efteråret, så tænker den måske ville være rar at have med til den tid, men på den andne side, sover han jo ikke så godt i en klapvogn, hvis man er på tur. skal vi have klapvognen nu, ville både klapvogn og barnevogn komme med i sommerhus, men klapvognen brugt hvis man feks skal ud og opleve noget.

Hvad siger i tøser

vi har brugt klapvogn siden min datter var 6 mdr og det er bare hurtigt og nem. det er noget nemmer og komme omkring men en klapvogn... vil ikke kunne undværre vores... bruger kun barenevogn når hun skal sove.. hun kan også godt sove i klapvogn.

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

så må du afsted på mandag...

Vi havde også kig den vi har idag og havde gået rundt med den i butik mens han stadig lå i maven...

ja jeg tænker også at man et sted har bestemt sig når man først ser det man gerne vil have. Hvilken klapvogn har i

Anmeld

23. juli 2011

132319

Vi har ikke brugt barnevogn i to måneder, min datter er 10 måneder. Hun ligger lige så fint i den som hun gjorde i sin barnevogn. Herhjemme sover hun dog i barnevogn på altanen...

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

132319 skriver:

Vi har ikke brugt barnevogn i to måneder, min datter er 10 måneder. Hun ligger lige så fint i den som hun gjorde i sin barnevogn. Herhjemme sover hun dog i barnevogn på altanen...

lyder lidt til, det sagtens kan svare sig at købe klapvognen når manden får ferie

Anmeld

23. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

ja jeg tænker også at man et sted har bestemt sig når man først ser det man gerne vil have. Hvilken klapvogn har i

vi har en emmaljunga cerox 360' fra aug '08 og den er hverken faldmet eller fejlet noget endnu og den har gået mange km efterhånden...

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

vi har en emmaljunga cerox 360' fra aug '08 og den er hverken faldmet eller fejlet noget endnu og den har gået mange km efterhånden...

emmaljunga skulle også lave gode vogne, jeg har forelsket mig i en babyjogger city select, da den kan udbygges når daniel får en lillebror/lillesøster

Anmeld

23. juli 2011

tinasmor

vi bruge næsten ikke vores klapvogn. Har altid bare brugt barnevognen. Jeg ville vente til der var udsalg med at købe en klapvogn.

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

tinasmor skriver:

vi bruge næsten ikke vores klapvogn. Har altid bare brugt barnevognen. Jeg ville vente til der var udsalg med at købe en klapvogn.

Desværre er det en af devogne som ikke vil komme på udsalg, da det er en lidt specil vogn, den kan bruges både osm single og double(tvillingevogn(pseudotvillinger) derfor er det en model som ikke rigtig kommer på tilbud ligesom mange andre vogne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.