Klapvogn nu eller vente

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville i gøre, læs gerne indlægget inden i svarer

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

973 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. juli 2011

Kløver

Jeg er lidt i tvivl, vi har en skøn dreng fra 30 jan 2011, og vi ved hvilken klapvogn vi ønsker, men, er nu lidt i tvivl, om vi skal købe den her i starten af august når manden har ferie, som vi har snakket om, eller om man skal vente til foråret, for vi har jo barnevogn, men han kan selvfølgelig ikke se så meget når han sidder op, og den fylder jo en hel del.

Med i betragtningen skal også tages at vi skal en uge i sommerhus til efteråret, så tænker den måske ville være rar at have med til den tid, men på den andne side, sover han jo ikke så godt i en klapvogn, hvis man er på tur. skal vi have klapvognen nu, ville både klapvogn og barnevogn komme med i sommerhus, men klapvognen brugt hvis man feks skal ud og opleve noget.

Hvad siger i tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2011

SaNiNa

Vi har en emmaljunga cerox som vi købte januar 2010 da den var på tilbud der var Nicklas 6 måneder og vi tog den så med på skifere da den jo ikke fylder lige så meget i bilen, han sover lige så godt i sin klapvogn som i sin barnvogn

Det er jo svært lige at sige hvad i skal gør, i skal helt sikkert gør det i har det bedst med.

Vi købte vores da den var på udsalg og der kun var den ene i sort. og vi bruge den altid han sover kun i sin barnvogn nu.

Anmeld

23. juli 2011

chael

Maja84 skriver:

Jeg er lidt i tvivl, vi har en skøn dreng fra 30 jan 2011, og vi ved hvilken klapvogn vi ønsker, men, er nu lidt i tvivl, om vi skal købe den her i starten af august når manden har ferie, som vi har snakket om, eller om man skal vente til foråret, for vi har jo barnevogn, men han kan selvfølgelig ikke se så meget når han sidder op, og den fylder jo en hel del.

Med i betragtningen skal også tages at vi skal en uge i sommerhus til efteråret, så tænker den måske ville være rar at have med til den tid, men på den andne side, sover han jo ikke så godt i en klapvogn, hvis man er på tur. skal vi have klapvognen nu, ville både klapvogn og barnevogn komme med i sommerhus, men klapvognen brugt hvis man feks skal ud og opleve noget.

Hvad siger i tøser

Har stemt; vent til foråret. Vi tog ikke vores unger over i klapvogn, før end de var 1 år+...

De brugte deres barnevogn til at sidde i osv. Syntes ikke klapvognen er SÅ praktisk til en under 1 år, der skal sove til middag osv. Der ligger de altså bedre i en barnevogn.

Så ja, jeg ville vente

*Camilla 30+3

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

chael skriver:

Har stemt; vent til foråret. Vi tog ikke vores unger over i klapvogn, før end de var 1 år+...

De brugte deres barnevogn til at sidde i osv. Syntes ikke klapvognen er SÅ praktisk til en under 1 år, der skal sove til middag osv. Der ligger de altså bedre i en barnevogn.

Så ja, jeg ville vente

*Camilla 30+3

han skal bestemt også sove i barnevognen, meningen med klapvognen er jo at bruge dne udover når han skal sove Derfor jege r sådan i tvivl, men tak for dit svar

Anmeld

23. juli 2011

Lunae

Maja84 skriver:

Hvad siger i tøser

Jeg ville købe den nu! Vi købte vores i marts, hvor Camille var 6 mdr. Vi skulle ti Skotland og gad ikke slæbe barnevognen med! Nu bruger vi mest klapvognen og Camille sover kun i barnevognen! Hun elsker din emmaljunga nitro City

Anmeld

23. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Hvad siger i tøser

hej skønne maja...

Ville helt klart udnytte udsalg hvis det er det og få den i hus...

De siger jo at de må bruge dem fra de er ½ år og i kan jo evt til at starte med ligge ryglæn en smule ned..

Vi brugte ikke andet en klapvogn til frederic, dog med voksi pose og der kunne han snildt tage 3-4 timer i den...

Bare den kan ligge ryglæn ned...

Vi havde dog vores hævet op i første hak, da han var en gylper med stort G...

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

hej skønne maja...

Ville helt klart udnytte udsalg hvis det er det og få den i hus...

De siger jo at de må bruge dem fra de er ½ år og i kan jo evt til at starte med ligge ryglæn en smule ned..

Vi brugte ikke andet en klapvogn til frederic, dog med voksi pose og der kunne han snildt tage 3-4 timer i den...

Bare den kan ligge ryglæn ned...

Vi havde dog vores hævet op i første hak, da han var en gylper med stort G...

tak, den er desværre ikke på tilbud, men er også en vogn som nok ikke kommer det. Den kan ligges helt ned, minusset er dog, hvis man ligger ham helt ned, ligger han nærmest i siddestilligt, da klapvognen har et form for sæde form i, ved ik helt hvordan jeg skal forklare, endet end det vil svare til vi ligger fladt på ryggen, og så ligger med benene henover et ryglæn, hvor benene ligger fldt ligeud, bare lidt højere end selve kroppen. giver det mening?

Mne ja overvejer meget at købe dne nu, blev bare i tvivl om man får dne brugt nok, og så den bare står vinteren over, men vi har selvfølgelig opvarmet kælder den står i, så den vil jo nok ikke tage skade og daniel er jo ½ år om 1 uge, og har afprøvet dne i går, og han sidder rigtig godt i vognen

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

Jeg ville købe den nu! Vi købte vores i marts, hvor Camille var 6 mdr. Vi skulle ti Skotland og gad ikke slæbe barnevognen med! Nu bruger vi mest klapvognen og Camille sover kun i barnevognen! Hun elsker din emmaljunga nitro City

tak for svar, tror også den kunne blive dejlig og anvendelig når vi skal på ferie, da vi skal med vennepar, og vil jo være rart man ikke konstant skal have BV + hund i bilen hvilket er meget umuligt, bare man skal køre steder hen, hvor man skal ud og gå tur Daniel vil jo også være lige knap 9 mdr når vi skal afsted

Anmeld

23. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

tak, den er desværre ikke på tilbud, men er også en vogn som nok ikke kommer det. Den kan ligges helt ned, minusset er dog, hvis man ligger ham helt ned, ligger han nærmest i siddestilligt, da klapvognen har et form for sæde form i, ved ik helt hvordan jeg skal forklare, endet end det vil svare til vi ligger fladt på ryggen, og så ligger med benene henover et ryglæn, hvor benene ligger fldt ligeud, bare lidt højere end selve kroppen. giver det mening?

Mne ja overvejer meget at købe dne nu, blev bare i tvivl om man får dne brugt nok, og så den bare står vinteren over, men vi har selvfølgelig opvarmet kælder den står i, så den vil jo nok ikke tage skade og daniel er jo ½ år om 1 uge, og har afprøvet dne i går, og han sidder rigtig godt i vognen

vinter ingen hindring, bare put ham i en flyverdragt - tæppe og forlæder over...

Men ville købe den nu, er sikker på i ville få den brugt nu hvor der er ferie. Så mon ikke i vil fortryde hvis i ikke køber den nu her?

Anmeld

23. juli 2011

Kløver

Mor til Frederic skriver:

vinter ingen hindring, bare put ham i en flyverdragt - tæppe og forlæder over...

Men ville købe den nu, er sikker på i ville få den brugt nu hvor der er ferie. Så mon ikke i vil fortryde hvis i ikke køber den nu her?

jo kan godt være, har jo også gået og svalet over den længe, så mon ikke jeg bare skulle slå til, jeg fik jo bare lige pludselig tvivl, hvad nu hvis jeg hellere ville ahve en anden, men har jo gået og sukket over dne sidne ejg så den første gang og sagt, det er den jeg vil ahve, så mon ikke jeg bare skulle holde fast i stedet for det pjat, få den købt og nyde vognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.