Skolde sutteflasker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Janni.

AnneBJ skriver:

Det er jo fantastisk!!

Bare dét at man kan tage vand direkte fra hanen gør alting SÅ meget nemmere! Elsker det!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Mega og meget nemmer he he

Ja det tror jeg da nok!! Ih hvor jeg glæder mig! Dejlig fødselsdagsgave til mig

Anmeld

22. juli 2011

AnneBJ

Janni. skriver:

Bare dét at man kan tage vand direkte fra hanen gør alting SÅ meget nemmere! Elsker det!! 

Ja det kunne jeg godt forestille mig!

Anmeld

22. juli 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Ja det tror jeg da nok!! Ih hvor jeg glæder mig! Dejlig fødselsdagsgave til mig

Har du fødselsdag? Tillykke med det håber du har haft en dejlig dag. 

Anmeld

22. juli 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Har du fødselsdag? Tillykke med det håber du har haft en dejlig dag. 

Nej ikke i dag - men den dag Felix fylder 4 mdr., (næste søndag) og så er det da fedt ikke at skulle skolde flasker!

Anmeld

22. juli 2011

Karina84

Ehm suttehovederne skal da stadig skoldes, ligesom sutterne skal... så lidt kogning kan man ikke slippe for... Har min SP i hvert fald sagt, eller er jeg helt gal på den?

Anmeld

22. juli 2011

Chr.Kristiansen

Så lige tråden så ville lige nævne at ikke alle børn kan tåle det i mavsen...

Vi prøvede det nemlig med opvasker da vores Josephine var 6 måneder og hun ville simpelthen ikke have ret meget af flaskerne og fik frygteligt ondt i maven...

Da vi efter 2 dage prøvede at gå tilbage til den "gamle" metode, drak hun løs igen og mavepinen forsvandt... 

Hun var på det tidspunkt vant til "vandhane-vand", men det duede ikke med opvaskeren... 

Ikke for at slå skår i glæden, men ville lige gøre opmærksom på det.. Vores sp. sagde at det er meget normalt...

Anmeld

22. juli 2011

camillakrath

Karina84 skriver:

Ehm suttehovederne skal da stadig skoldes, ligesom sutterne skal... så lidt kogning kan man ikke slippe for... Har min SP i hvert fald sagt, eller er jeg helt gal på den?

Det tænkte jeg nemlig også lige på

Anmeld

22. juli 2011

AnneBJ

Karina84 skriver:

ÆÆÆvvvvv

Anmeld

22. juli 2011

K&S

Hvor længe skal man skolde sutteflaskerne? Silas er begyndt at få vand fra vandhanen til hans mme, grød osv. Men hvornår kan man begynde at smide sutteflaskerne i feks opvaskemaskinen? 

Antons flasker har været i opvaskemaskinen siden han var ca. 4½ måned - men de bliver stadig steriliseret i mikroen bagefter

Jeg plejer at vaske suttehoveder + låg i hånden, for de vender nemt i maskinen, fordi de intet vejer - og så ligger der vaskevand i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.