Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så det vil sige de bare kan vaskes op, i vand og sæbe og skylles (eller i opvasker) og så alm. koldt hanevand i?
/Anne, hvis Felix bliver 4 mdr. næste søndag....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Noahmor skriver: Det var da godt jeg lige så denne tråd. Står troligt og skolder flasker hver dag, selvom han får vand fra hanen. Kunne da være rart at smide dem i opvaskeren bare en gang imellem.
Det var da godt jeg lige så denne tråd. Står troligt og skolder flasker hver dag, selvom han får vand fra hanen.
Kunne da være rart at smide dem i opvaskeren bare en gang imellem.
Glæder mig at denne tråd også kom dig/jer til gode
vi har ikke opvaskemaskine øv.. så min sterilisator må blive misbrugt indtil han ikke bruger flaske længere.
Janni. skriver: Glæder mig at denne tråd også kom dig/jer til gode
Ja, tænk jeg havde slet ikke overvejet at vi kunne stoppe med at skolde eller bare skolde dem engang imellem.
Noahmor skriver: Ja, tænk jeg havde slet ikke overvejet at vi kunne stoppe med at skolde eller bare skolde dem engang imellem.
Der er heldigvis ingen skade sket
4 måneder. Her ryger de bare i opvaskemaskinen.
AnneBJ skriver: Så det vil sige de bare kan vaskes op, i vand og sæbe og skylles (eller i opvasker) og så alm. koldt hanevand i? /Anne, hvis Felix bliver 4 mdr. næste søndag....
Begge deler helt op til dig.
Nemlig Vi lavede dog en blid overgang med at give Silas vandhane vand. Der er trods lidt flere bakterier i, så vi tog lige et par dage med blandet kogt vand og vandhane vand. Måske vil nogen kalde mig hønemor
Janni. skriver: Nemlig Vi lavede dog en blid overgang med at give Silas vandhane vand. Der er trods lidt flere bakterier i, så vi tog lige et par dage med blandet kogt vand og vandhane vand. Måske vil nogen kalde mig hønemor
Det er jo fantastisk!!
AnneBJ skriver: Det er jo fantastisk!!
Mega og meget nemmer he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128