Hvornår startet I på grød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Pige2009

Rødhætte skriver:

Ja som overskriften lyder.. Hvor gammel var jeres små pus da de startet på grød?

Jeg ville vente til William var ca 5 mdr, men nu hvor han ikke rigtig gider sin mælk i tiden skal jeg muligvis snart starte op på det ifl SP..

Laura blev ammet fuldt ud til hun var 5 mdr. Derefter startede vi så småt på grød, men hun gad det ikke rigtigt, så vi hoppede næsten direkte til rugbrød med leverpostej og så mos til aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Rødhætte

Carina87 skriver:

Startede da han blev 4 mdr. efter sp´s råd.Han tog ike nok på i vægt og han var bare mere en klar! 

William gider ikke rigtig sin mælk.. Du skriver han ikke tog nok på i vægt - Gad han heller ikke hans mælk eller?

Anmeld

22. juli 2011

chael

Rødhætte skriver:

Ja som overskriften lyder.. Hvor gammel var jeres små pus da de startet på grød?

Jeg ville vente til William var ca 5 mdr, men nu hvor han ikke rigtig gider sin mælk i tiden skal jeg muligvis snart starte op på det ifl SP..

4 mdr, for smagsprøver og 5 mdr, da det var et fast måltid om dagen og 6 mdr, da det var ren rutine. Med min søn

Med min datter, var det ren rutine fra 4½ md.

*Camilla 30+2

Anmeld

22. juli 2011

BinaMor

6-7 måneder som tommelfingerregel er det nårbaby selv kan sidde for så har det stærkere synkebevægelser

Anmeld

22. juli 2011

raca

den ene var knapt 6 mdr.. men sad sikkert.

den anden var 9 mdr inden mad var intrasant.

så 6 og 8 mdr .. inden de kunne spise en potion..

og ellers var de fuldammede. dertil

Anmeld

22. juli 2011

CA

Rødhætte skriver:

William gider ikke rigtig sin mælk.. Du skriver han ikke tog nok på i vægt - Gad han heller ikke hans mælk eller?

Jo han gad godt ammes og begyndte også at supplere lidt op med flaske, men spædbarnet var blevet til baby og trængte til noget med noget mere gods i! 

Håber du finder en løsning! 

Anmeld

22. juli 2011

Rødhætte

Carina87 skriver:

Jo han gad godt ammes og begyndte også at supplere lidt op med flaske, men spædbarnet var blevet til baby og trængte til noget med noget mere gods i! 

Håber du finder en løsning! 

Tak for svaret

Anmeld

22. juli 2011

2babygirls

Rødhætte skriver:

Præcis den dag hun fyldte 4 mdr, for der var vores SP her og snakke kost med mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.