Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften lyder.. Hvor gammel var jeres små pus da de startet på grød?
Jeg ville vente til William var ca 5 mdr, men nu hvor han ikke rigtig gider sin mælk i tiden skal jeg muligvis snart starte op på det ifl SP..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rødhætte skriver: Ja som overskriften lyder.. Hvor gammel var jeres små pus da de startet på grød? Jeg ville vente til William var ca 5 mdr, men nu hvor han ikke rigtig gider sin mælk i tiden skal jeg muligvis snart starte op på det ifl SP..
Vi startede lige præcis den dag Isabella blev 4 mrd. efter SP's ønske
Da hun var 4,5 måneder.. hun har fået i 2 uger nu.. men synes stadig ikke det som om hun heeeelt forstår at det er mad.. det er også først nu hun får noget ned.. hun havde svært ved det der med at det skulle transporteres ned bag tungen og ikke ud af munden igen
Startede da han blev 4 mdr. efter sp´s råd.Han tog ike nok på i vægt og han var bare mere en klar!
4 mdr...
Jeg startede da Sebastian var 4 måneder og 3 dage , og han var bare mega klar! Alt er faldet på plads for ham mht. maven (vi har haft bøvl) og han spiser SÅ flot
Lige inden han blev 4 mdr. Blev ikke længere mæt kun af mælk
Vi gik i gang med grøden da Marie var 5 måneder og 1 uge.. så lidt senere enn gennemsnittet måske.. Men det hele går fint, maven er iorden og hun spiser godt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128