De "langsomme" børn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

sne190810

merle2010 skriver:

merle spiser alt hun elsker kød og rugbrød og boller ja hun høvler det hele ned.. dog kan hun ikke spise hårdt frugt og sådan.. og kødet skal skæres ud i så små stykker at hun kan sluge dem.. hehe

det er lidt besværligt men synes nu osse hun er sød min lille tandløs.. hehe

men mon ikke de kommer.. har spurgt kæresten om hun mon nogensinde får tænder eller om hun skal have gebis

Nåår, ej det lyder helt vild sødt .. hehe

Men lækkert at hun bare spiser alt. Herhjemme har vi stadig nogle blå-i-hoved-galt-i-halsen-moments nogle gange.  Simpelthen fordi hun ikke kan tygge hendes mad ordentlig med gummerne, og har en idé om at "Jamen, så sluger jeg det da bare... gyyys"

Det er SÅ ubehageligt hver gang. Men heldigvis sker det ikke nær så tit mere.

Når ja, og mht til Merles tænder .. Altså hvis hun ingen problmer har med at spise, hvad søren skal hun da så også bruge tænder tiL??  Tænk hvis hun selv tænker sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

merle2010

sne190810 skriver:

Nåår, ej det lyder helt vild sødt .. hehe

Men lækkert at hun bare spiser alt. Herhjemme har vi stadig nogle blå-i-hoved-galt-i-halsen-moments nogle gange.  Simpelthen fordi hun ikke kan tygge hendes mad ordentlig med gummerne, og har en idé om at "Jamen, så sluger jeg det da bare... gyyys"

Det er SÅ ubehageligt hver gang. Men heldigvis sker det ikke nær så tit mere.

Når ja, og mht til Merles tænder .. Altså hvis hun ingen problmer har med at spise, hvad søren skal hun da så også bruge tænder tiL??  Tænk hvis hun selv tænker sådan

hehe ja det kan jo være hun tænker sådan.. hehe

jeg blev osse rolig idag, hun sad og spiste en burger fra mcd og jeg havde skåret den lidt ud.. pludselig opdager jeg at hun har proppet munden helt vildt og bare prøver at synke det hele.. så begynder hun at sige opkast lyde og jeg hiver det hele ud af munden på hende..

hun er virkelig sindsyg, hun sluger både vitamin piller, lakridskonfekt, hele pastaskruer og halve stykker spegepølse... jeg bliver helt nervøs..

men når man ikke kan tykke og synes det smager godt, så må man jo sluge det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.