3 mdr. vaccine.... For eller imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

Noneother

Jeg havde de samme tanker som dig. De er kighostevaccinen der kan gøre som du beskriver.

Hvis man skal undlade den, skal de gi´dem en ad gangen (i stedet for samlet) Dvs. at den lille skal stikkes 6! gange i stedet for 2.
-og jeg synes simpelthen at det er for farligt IKKE at vaccinere overhovedet.

Jeg valgte så efter mange overvejelser at gi´ham den fulde vaccine alligevel, da kighoste osse er farligt (jeg var selv meget syg med den engang) -OG min læge har vaccineret i 15år uden en eneste hjerneskade som følge.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

Tulle28

Selvffølgelig skal du lade dit barn vaccinere - alt andet er uansvarligt i mine øjne. Mæslinger er f.eks. kommet tilbage, og det er jo pga. folk vælger ikke at vaccinere deres børn. Der er lidt saglig læsning her - måske kan det få dig på andre tanker

http://www.ssi.dk/Aktuelt/Temasider/Maeslingetema.aspx

http://sund.ku.dk/forskerneharordet/tivaccinemyter/

Anmeld

22. juli 2011

B&J

Jeg kender en dreng der tog skade af sin 12år vaccine, og jo jeg var og er lidt nervøs hver gang min dreng skal have den, men men men men det sker så sjælden og min dreng skal heller ikke have alle de andre sygdomme

men forstår godt dine tanker

Anmeld

22. juli 2011

chael

marloutti skriver:

Hey derude

Nu kom jeg lige til at læse et sted at en lille pige var blevet hjerneskadet af vaccinen!!! Av, det gjorde helt ondt i min mave...

Men hvad er sandsynligheden for at det sker?

Min dreng skal vaccineres snart, men nu bliver jeg da helt nervøs over det...

Nogen siger, man er uansvarlig, hvis man ikke vaccinerer, men jeg vil da ikke hjerneskade min lille søn...

Hjælp... Hvad gør/gjorde I?

Kunne aldrig drømme om ikke at gøre det.

Konskvenserne den anden vej kan være endnu større!!

Der er jo en grund til at man gør det og det er for at få udryddet div. farlige sygdomme. Og når man har muligheden så skal man gøre det, det er min mening.

Hvor læste du det henne?? For jeg mener det ikke er helt påvist at det har direkte forbindelse. Og at der ligger andre årsager til grund, for hjerneskade.

Nå, men ja, jeg er en af dem, der syntes det er uansvarligt ikke at lade sine børn vaccinere.

Nu begynder mæslingerne også at komme frem igen, fordi der er en masse forældre der "troede" det var usundt for deres unger. Men hvad så med os, der har små børn, der ikke er nået at blive vaccineret, det er da utroligt tankeløst at udsætte dem for smittefare, fordi man ikke har facts iorden.

*Camilla 30+2

Anmeld

22. juli 2011

Jonatansmor

Hey derude

Nu kom jeg lige til at læse et sted at en lille pige var blevet hjerneskadet af vaccinen!!! Av, det gjorde helt ondt i min mave...

Men hvad er sandsynligheden for at det sker?

Min dreng skal vaccineres snart, men nu bliver jeg da helt nervøs over det...

Nogen siger, man er uansvarlig, hvis man ikke vaccinerer, men jeg vil da ikke hjerneskade min lille søn...

Hjælp... Hvad gør/gjorde I?

Drengen har fået alle sine vacciner og får også sin mæslinge-vaccine om en månedes tid. Jeg tænkte mig om, googlede emnet lidt og besluttede mig for at der er en større chance for at få kroniske skader af de sygdomme der vaccineres imod, end af vaccinen. Det gav min udemærkede, nede-på-jorden og fornuftige læge mig helt ret i og mindede om at det er et ekstremt lille procentantal der får mén af vaccinerne.

Dybest set er jeg imod alt der er kemisk fremstillet, han har aldrig fået en creme mod rød numse, ikke en børnepanodil, men disse vacciner er nu blevet anvendt i over 30 år, Danmark er et af klodens bedste lande, når det drejer sig om medicinal-industrien og jeg ville hade mig selv hvis drengen fik mæslinger (som er en epidemi i disse dage) og endte med en hjerneskade, fordi jeg tillod mig selv at blive grebet af panik.

I mit hjem stiller vi tingene op imod hinanden, er der risikoer ved alle valg, tager vi den sikreste vej.

Anmeld

25. juli 2011

marloutti

TIL ALLE.....

Tusind tak for alle jeres svar!!!

Jeg vil helt klart vaccinere min søn.... Det er vist uden tvivl, det mest fornuftige... Det havde jeg nu også tænkt mig, blev bare nervøs over at høre det med hjerneskade...

TAK...

Anmeld

25. juli 2011

AA10

chael skriver:

Kunne aldrig drømme om ikke at gøre det.

Konskvenserne den anden vej kan være endnu større!!

Der er jo en grund til at man gør det og det er for at få udryddet div. farlige sygdomme. Og når man har muligheden så skal man gøre det, det er min mening.

Hvor læste du det henne?? For jeg mener det ikke er helt påvist at det har direkte forbindelse. Og at der ligger andre årsager til grund, for hjerneskade.

Nå, men ja, jeg er en af dem, der syntes det er uansvarligt ikke at lade sine børn vaccinere.

Nu begynder mæslingerne også at komme frem igen, fordi der er en masse forældre der "troede" det var usundt for deres unger. Men hvad så med os, der har små børn, der ikke er nået at blive vaccineret, det er da utroligt tankeløst at udsætte dem for smittefare, fordi man ikke har facts iorden.

*Camilla 30+2

Anmeld

25. juli 2011

Ciss

Jeg har hadet det, hver gang jeg mine unger skulle vaccineres. Tanken om, at man påfører dem ikke bare ubehag lige når det sker, men også mulige bivirkninger er helt forfærdelig. Men jeg har gjort det alligevel.

Både fordi jeg stoler mere på myndighedernes og eksperternes vurderinger end på avisopslag, fordi man dermed gør sin del for at samfundet ikke skal rammes av epidemier af farlige sygdomme, og ikke mindst, fordi jeg derved kan hindre, at mine børn bliver varig forkrøblede eller skadede efter f eks polio eller hjernehindebetændelse....

Følgeskaderne af de sygdomme man vaccinere i mod er så frygtelige for de uheldige, som ikke bare bliver friske igen. Det er ikke noget jeg ønsker for mine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.