3 mdr. vaccine.... For eller imod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.443 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. juli 2011

marloutti

Hey derude

Nu kom jeg lige til at læse et sted at en lille pige var blevet hjerneskadet af vaccinen!!! Av, det gjorde helt ondt i min mave...

Men hvad er sandsynligheden for at det sker?

Min dreng skal vaccineres snart, men nu bliver jeg da helt nervøs over det...

Nogen siger, man er uansvarlig, hvis man ikke vaccinerer, men jeg vil da ikke hjerneskade min lille søn...

Hjælp... Hvad gør/gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2011

bøgelund

marloutti skriver:

Hey derude

Nu kom jeg lige til at læse et sted at en lille pige var blevet hjerneskadet af vaccinen!!! Av, det gjorde helt ondt i min mave...

Nogen siger, man er uansvarlig, hvis man ikke vaccinerer, men jeg vil da ikke hjerneskade min lille søn...

mener min læge sagde, at der var større chance for sygdom / hjerneskade som følger af de ting som de vaccinerer imod..

jeg havde nemlig os de samme tanker som dig.. chancen er simpelthen sååå lille..

men kan sagtens følge dig..  

Anmeld

21. juli 2011

Klumpe-dumpe

marloutti skriver:

Hey derude

Ja har fået min datter vaccineret, da risikoen for følge skade er meget større ved den/de almindelige sygedomme end ved vaccinen.

Jeg kender også en fantastisk smuk og skøn pige der har fået skade af den. :´(

MEN MEN MEN - du skal tænker på ved alt er der jo en risiko, desværre.

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Gravid%20og%20baby/Vaccinationer/B%C3%B8rnevaccinationer.aspx

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

Risikoen er minimal, det er langt farligere ikke at få barnet vaccineret.
Også for andre børn, sygdommene vil blive ved at komme igen, hvis ikke alle bliver vaccineret, så de kan blive udryddet

Anmeld

21. juli 2011

Nessie

21. juli 2011

Talbutikken

Nessie skriver:

Risikoen er minimal, det er langt farligere ikke at få barnet vaccineret.
Også for andre børn, sygdommene vil blive ved at komme igen, hvis ikke alle bliver vaccineret, så de kan blive udryddet

Anmeld

21. juli 2011

GUSO

Hej.. Kan godt følge din bekymring, var selv rigtig nervøs da min lille prut skulle vacc og hun blev rigtig syg begge gange, men som andre skriver så kan følgerne af ikke at blive vacc risikere at være meget værre, og hvem ved hvad følgerne havde været for det lille barn der er blevet hjerneskadet , hvis det var sygdommene og ikke vacc det var blevet sygt af.. Bare en tanke.. Camilla

Anmeld

22. juli 2011

GUSO

marloutti skriver:

Hey derude

Hov glemte at citere..

Anmeld

22. juli 2011

Koen.

Jeg havde præcis samme debat oppe da min pige va ny, men indså at det er mere farligt IKKE og vacinere end det er at lade dem stikke

Anmeld

22. juli 2011

Kit

Vil lige henvise til en lignende tråd på min-mave, hvor jeg synes der kommer nogle gode argumenter FOR vaccination.

http://www.min-mave.dk/foraeldregrupper/thread-2167452.htm

Min lille pige er vaccineret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.